×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | رییس جدید اداره کل خارجه معارفه شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در این مراسم که با حضور محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل، علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری، روسای ادارت کل اعتبارات، مشارکت ها، بررسی طرح ها و… برگزار شد، با بیان اینکه امیدواریم این تغییر و تحول منشاء خیر و برکت برای بانک ملی ایران باشد، گفت: همکاران باید انسجام و همدلی لازم را با یکدیگر داشته باشند تا اثرات مثبت آن به سازمان تسری یابد.

وی با تاکید بر اینکه امروز شرایط خاص بین المللی را سپری می کنیم و همکاران باید در چارچوب قوانین و مقررات عمل کنند، تصریح کرد: رییس جدید اداره کل خارجه مسئولیت سنگینی را در شرایط فعلی بر دوش دارد و از خداوند برای ایشان توفیق مسئلت داریم.

محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل بانک نیز با بیان اینکه در زمان شروع دور جدید تحریم ها تعهدات زیادی در کنار کارگزاران داشتیم و باید به خوبی مدیریت می شد، گفت: با تکیه بر تجربه بانک در دوران قبل تحریم ها و علی رغم تمامی نوسانات و مشکلات موجود در شرایط تحریم های جدید، خوشبختانه امروز هیچ تعهد ایفا نشده ای نزد کارگزاران نداریم و بیش از ۳۰۰ میلیون یورو از تعهداتمان ایفا شد. همچنین هیچ حساب بلوکه شده ای نزد کارگزاران نداریم و تمام وجوه به حساب های امن منتقل شده اند.

وی اظهار کرد: در دوره قبل تحریم ها، مشکلاتی در این حوزه ها وجود داشت اما امروز شرایط ارزی مناسبی داریم و حتی وضعیت نقدینگی بانک نسبت به چند سال گذشته مناسب تر است.

مهدی پاشازاده رییس جدید اداره کل خارجه بانک نیز با بیان اینکه اکنون فعالیت ارزی در ۴۰۰ شعبه بانک در حال انجام است، گفت: فعالیت خوبی در بخش معاملات ارز صورت گرفته و برای تداوم آن، از تک تک همکارانم در شرایط حساس کنونی دست یاری می طلبم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.