×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رییس لالیگا: سوپرلیگ اروپایی بی‌ثبات کننده و پِرز معمار آن است

به گزارش ایرنا، «خاویر تباس» و «فلورنتینو پرز» که هفته گذشته پس از ادعای رییس کهکشانی‌ها مبنی بر اینکه پوشش تلویزیونی دیدارهای رئال غیرمنصفانه است، وارد تنش لفظی شده بودند، بار دیگر یکدیگر را هدف حملات کلامی قرار داده و حالا تباس به وضوح می‌گوید که پرز معمار اصلی ایده جنجالی سوپرلیگ اروپایی است.

تباس در این خصوص اظهار داشت: به نظر او(پرز) پشت همه چیز است. این ایده به بی‌ثباتی انجامیده و ابهاماتی را ایجاد می‌کند که خوب نیست. فکر نمی‌کنم قصد او آسیب زدن به من باشد بلکه او واقعا به این ایده فکر کرده است اما کاملا مخفیانه.

وی افزود: نه از بارسلونا و نه از رئال هیچ‌کس به لالیگا در این مورد حرفی نزده است؛ این اقدامات و طرح‌ها برای رسیدن به هدف موردنظرمان در مذاکرات حق پخش تلویزیونی کمکی نمی‌کند.

تباس اطمینان دارد که برنامه‌های مرتبط با سوپرلیگ اروپایی با مانع روبرو خواهد شد حتی اگر تعداد معدودی از باشگاه‌ها برای برگزاری آن مشتاق باشند.

رییس لالیگا در ادامه گفت: هیچ سوپرلیگی در کار نخواهد بود. این پروژه‌ای با حضور ۲۰ باشگاه نخواهد بود بلکه برای چهار یا شاید هم دو باشگاه بوده و با مخالفت لیگ‌ها، یوفا و فیفا مواجه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که از آخرین مکالمه‌اش با پرز چند وقت می‌گذرد، گفت: دو ماه؛ در مورد موضوعات مختلفی در عرصه فوتبال بین الملل حرف زدیم و البته سوپر لیگ؛ فلورنتینو معتقد است که لالیگا به لیگی با برگزاری بازی در تمام روزهای هفته بدل می‌شود. او به باشگاه‌ها و خبرنگاران گفته است که از این طرح حمایت می‌کند.

تباس درخصوص انقضای قرارداد «لیونل مسی» در ژوئن ۲۰۲۱ و اینکه آیا لالیگا آمادگی کوچ بزرگ‌ترین ستاره خود را دارد یا خیر نیز تصریح کرد: «کریستیانو رونالدو» و«نیمار» هم رفتند اما ما همچنان رشد کردیم. امیدوارم مسی قصد جدایی نداشته باشد؛ همین‌طور سرخیو راموس و خیلی‌های دیگر.

بسیاری از هواداران فوتبال برای بازگشت به ورزشگاه‌ها دست به دعا هستند با این وجود، تباس در این خصوص پاسخ چندانی نداشت و اظهار داشت: شرایط به گونه‌ای نیست که موضوع بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها مطرح شود. کاش می‌توانستم در این مورد کاری انجام دهم و به نظر باید این کار انجام شود اما ترجیح م‌ دهم بر سر این موضوع وارد تنش نشوم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.