×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، سخنران همایش سراسری شرکت بیمه دی در مشهد مقدس

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ در نخستین روز از همایش سراسری ستاد و شعب بیمه دی که روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ و در مشهد مقدس برگزار شد، آقای دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حضور یافته و به ایراد سخنرانی و بیان نقطه نظرات خود پرداخت.

جایگاه برتر «بیمه دی» در صنعت بیم

دکتر پورابراهیمی با بیان اینکه «بیمه دی» در بخش توانگری، جزو رتبه‌های برتر کشور است، گفت؛ این موضوع، یک فرصت و مزیت برای مجموعه بیمه دی به شمار می‌رود. ایشان همچنین با بیان اینکه خروجی برنامه هفتم توسعه می‌باید منجر به ارتقاء صنعت بیمه در کشور شود، بیان داشت؛ شاخص‌ها و سیاست‌های «بیمه دی» نشان از قرار گرفتن این مجموعه در آستانه‌ی تحولاتی مطلوب دارد.

دکتر پورابراهیمی در همایش سراری مدیران ستاد و شعب بیمه دی اظهار داشت؛ امیدوارم بیمه دی با همین نگاه که متاثر از رویکرد کارآمد مهندس موهبتی در جایگاه مدیریت این مجموعه است، اتفاقات خوبی را برای بیمه دی و صنعت بیمه‌ی کشور رقم بزند. زیرا با داشتن صنعت بیمه مقتدر می‌توانیم کارهای بزرگی را در کشور به انجام رساند.

وی همچنین با اشاره به اصلاح قانون صنعت بیمه کشور که در الویت‌های برنامه هفتم توسعه قرار دارد، گفت؛ قوانین فعلی نیازمند برخی اصلاحات است که مهمترین آن‌ها، مربوط به تفکیک ساختارهاست. از این‌رو به بیمه دی  به عنوان یکی از فعالان موفق این عرصه پیشنهاد می‌کنم با تشکیل یک مرکز تحقیقاتی، مطالعه نسبت چنین اصلاحاتی را در دستور کار قرار داده و به بازنگری قوانین موجود کمک نمایند.

دکتر پورابراهیمی افزود؛ صنعت بیمه کشور با سرمایه انسانی می‌تواند موجب تحول این صنعت شود و قوانین و مقررات هم بسترهای تحقق این اقتدار را محقق می‌کنند.

وی در ادامه به تشریح وضعیت صنعت بیمه در کشور پرداخت و ابراز داشت؛ هدف‌گذاری ما در برنامه ششم توسعه، افزایش ضریب نفوذ بیمه به ۷ درصد بود که متاسفانه محقق نشد و مهمترین دلیل آن نیز، تورم و افزایش قیمت ارز بود که می‌بایست برای تحقق این میزان نفوذ در برنامه هفتم توسعه، راهکارهای عملیاتی در نظر گرفت.

شایان ذکر است، همایش سراسری مدیران ستاد و شعب بیمه دی با محوریت تبیین برنامه عملیاتی سال۱۴۰۲، روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.