×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زرینچه: نمی‌توانم با استقلال همکاری کنم

به گزارش ایرنا،  با اعلام احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، علی جباری،نصرالله عبداللهی، جواد قراب، بهتاش فریبا، جواد زرینچه، محمد نوری و خسرو حیدری به عنوان اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال منصوب شدند.
در این راستا، «جواد زرینچه» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: پیش از اینکه نام اعضای کمیته فنی اعلام شود با من هیچ‌گونه تماس و هماهنگی انجام نشده بود.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: دیگر علاقه‌ای به حضور در کادر مدیریتی و کمیته فنی ندارم و اگر فصل گذشته حاضر شدم در نقش سرپرست با استراماچونی همکاری کنم به خاطر این بود که گروه جوانی در استقلال حضور داشتند و دوست داشتم از مربی ایتالیایی که کارنامه خوبی داشت کار یاد بگیرم.
زرینچه تصریح کرد: حضور در این پست‌ها همچون کمیته فنی با روحیات من سازگاری ندارد و به همین علت مجبور شدم به آن پاسخ منفی بدهم.
وی تاکید کرد: علی جباری با من تماس گرفت و درخواست کرد از حضور در کمیته فنی انصراف ندهم اما ضمن تشکر از این عزیز که برایش احترام زیادی قائل هستم اعلام کردم نمی‌توانم به استقلال کمک کنم.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: دیگر دوست دارم در حوزه فنی فعالیت داشته باشم. اگر مجید نامجومطلق در استقلال حضور داشت قرار بود دستیار وی شوم. پیشنهاداتی در لیگ داشتم اما ترجیح می‌دهم صبر کنم تا با تیمی خوب که امکانات کافی داشته باشد همکاری کنم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.