×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زلاتان: میلان خانه من است

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت گل، «زلاتان ابراهیموویچ» قراردادش در تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد. این مهاجم سوئدی با بازگشت دوباره به میلان نشان داد که فوتبالش تمام نشده است. او با گلزنی‌های خود برای میلان، مسوولان این باشگاه را مجاب کرده تا برای تمدید قرارداد با او دست به کار شوند.

این مهاجم ۳۹ ساله در مصاحبه‌ای با گاتزا دلا اسپرت اظهار داشت: در باشگاه‌های مختلفی بازی کردم و برای همه این باشگاه‌ها احترام قائلم اما میلان باشگاهی است که در آن احساس می‌کنم در خانه‌ام هستم. هر روز صبح به باشگاه می‌روم و برای بازگشت به خانه عجله‌ای ندارم. اولین بار که در سال ۲۰۱۰ به میلان آمدم نیز همین احساس را داشتم.

وی افزود: با گالیانی، برلوسکونی، اعضای تیم و هرکسی که در این باشگاه بود، احساس راحتی داشتم. جوی که در این تیم وجود دارد، باعث می‌شود که شما احساس کنید در خانه هستید. این موضوع را دوست داشتم چرا که می‌توانستم خودم باشم. میلان برای من در همان زمان یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان به شمار می‌رفت.

رییس باشگاه آث‌میلان نیز در خصوص تمدید قرارداد این ستاره سوئدی گفته بود: ما هنوز در مورد تمدید قرارداد زلاتان صحبت نکرده‌ایم. این نه تنها تصمیم باشگاه، بلکه تصمیم او نیز خواهد بود. زلاتان یک فرد خاص با انگیزه فوق العاده و هوش عالی است. او باعث پیشرفت تیم می‌شود. زلاتان همه را به چالش می‌کشد و تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.