×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طارمی، اوزیل، نیمار، ابراهیموویچ و گوتی!

 به گزارش تجارت گردان به نقل از “ورزش سه”، تیم فوتبال پورتو در حالی از ساعت ۲۳ شنبه شب در ورزشگاه دو دراگائو مسابقه هفته ششم لیگ برتر پرتغال را مقابل ژیل ویسنته آغاز کرده که این دیدار به طور زنده از شبکه ورزش پخش شد و نیمه اول آن با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اما در نهایت با برتری دو بر یک یاران مهدی طارمی خاتمه یافت.

برنامه لذت فوتبال شبکه ورزش پس از پایان مسابقه بارسلونا و سلتاویگو که کامبک شگفت انگیز آبی اناری‌ها و پیروزی ۳ بر ۲ این تیم را به همراه داشت، کلیپ‌های مختلفی درباره رقابت های لالیگا پخش کرد که یکی از آنها مربوط به آیتم پاس گل‌های پشت پا در این رقابت‌ها بود.

آیتم پاس‌های پشت پا و منجر به گل طی سالیان اخیر در لالیگا که هشت دقیقه در شبکه ورزش پخش شد، ۱۵ پاس پشت پای تماشایی را در خود جای داده بود که مسعود اوزیل، کریستیانو رونالدو، گونسالو گوئدس، نولیتو، کریم بنزما(۲ بار)، دنیل لارسن، فابیان اورلانا، گانسو، پاتریک کلایورت، نیمار، گوتی(۲ بار)، زلاتان ابراهیموویچ و تانا آن را به ثبت رسانده بودند، اما این روند توسط مهدی طارمی ادامه پیدا کرد.

حدود یک ربع پس از پخش این آیتم در شبکه ورزش، پخش زنده بازی پورتو و ژیل ویسنته آغاز شد که در دقیقه ۸ مهدی طارمی مشابه این پاس گل‌های تماشایی در لالیگا اسپانیا را در لیگ برتر پرتغال به ثبت رساند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.