×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمین‌های خاکی فوتبال اهواز در تصرف زمین‌خواران

ایوب غزی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: زمین های فوتبال کوی علوی اهواز در تصرف زمین خواران و غارت گران هستند؛ بخشی از زمین های کوی علوی، با کاربری ورزشی است که هشت زمین فوتبال در این منطقه داریم که متاسفانه روز به روز از تعداد آن ها با تصرف ها و ساخت و ساز غارت گران، کم می شود.

وی ادامه داد: ۴۰ سال است که هر طور بوده است، این زمین ها را حفظ کرده ایم و در ۲۰ سال اخیر نیز پیگیر  سندهای این زمین ها هستیم و چندین جلسه با نمایندگان مجلس های قبلی و مدیران کل سابق داشته ایم که تنها در حد جلسات بود و کلیپ پر می کردند و بعد نیز همه چیز تمام می شد. این اواخر نیز مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به من گفت که اگر کاربری آنها مشکلی نداشت، به جای این زمین ها، برای این منطقه ورزشگاه می سازیم که باید بگویم ما ورزشگاه و زمین چمن نمی خواهیم و فقط همین زمین های خاکی را برای ما حفظ کنید.

رئیس شورای ورزش محلات اهواز گفت: ۲ هزار ورزشکار در همین زمین های خاکی ورزش می کنند و ۳۰ تیم فوتبال در منطقه کوی علوی اهواز است و اگر این زمین ها از بین بروند، یک فاجعه برای شهر اهواز و منطقه محروم کوی علوی است و بعد نیز جمع کردن وضعیت پیش آمده، سخت خواهد بود. ما در ورزش، ضمن انجام کار ورزشی، روی سلامتی و دوری جوانان از آسیب های اجتماعی نیز کار می کنیم و در واقع کار چند وزارت خانه را انجام می دهیم.

وی افزود: از استاندار، فرماندار اهواز و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درخواست می کنم که کمک دهند. کار در این زمینه از جلسات گذشته است و کمک کنند تا زمین های کوی علوی حفظ شود و این تنها درخواست به حق ما است. این منطقه سرشار از استعداد و علاقه‌مند به ورزش است که روزانه ۲۵۰ ورزشکار در این زمین ها فعالیت می کنند. اگر این زمین ها از بین بروند، در ورزش محلات دیگر سرانه فضای ورزشی نیز وجود نخواهد داشت. مدیرکل ورزش خوزستان می تواند در این زمینه به جوانان کوی علوی کمک کند. ما زمین چمن نمی خواهیم و تنها درخواست مان حفظ همین زمین ها است.

غزی گفت: از دوره ششم مجلس تاکنون، پیگیر وضعیت زمین های این منطقه بوده ایم ولی متاسفانه کسی از حق ما دفاع نمی کند و از تمام مسئولان درخواست دارم که به این موضوع ورود کنند، اگر نمی توانند هم به ما بگویند تا تکلیف را بدانیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.