×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زور شاگرد به استاد نرسید؛ برتری ارزشمند سپاهان مقابل فولاد

تجارت گردان | زور شاگرد به استاد نرسید؛ برتری ارزشمند سپاهان مقابل فولاد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، امروز (جمعه) در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، سپاهان در ورزشگاه «نقش جهان» از فولادخوزستان پذیرایی کرد و به برتری ۲ بر یک رسید تا با ۳۵ امتیاز به رتبه دوم جدول بازگردد و فولاد هم ۲۴ امتیازی باقی ماند.

با این اوصاف، «جواد نکونام» سرمربی جوان فولاد، مغلوب تفکرات «امیر قلعه‌نویی» شد. نکونام سال‌ها در استقلال و یک‌سال نیز در تیم ملی، شاگرد قلعی‌نویی بود.

«موعود بنیادی‌فر» قضاوت این دیدار حساس را با کمک‌های «سعید علی‌نژادیان» و «بابک دواری» برعهده داشت.

شاگردان «امیر قلعه‌نویی» خیلی زود به خواسته خود رسیدند و در دقیقه چهارم، کرنر ارسالی «سروش رفیعی» در یک رفت و برگشت به «کی‌روش استنلی» رسید تا این مهاجم با شوتی زمینی گل نخست بازی را برای سپاهان به ثمر برساند.

در ادامه، بازی روند متعادلی داشت و هیچ‌کدام از تیم‌ها نمی‌خواستند توپ و میدان را از دست بدهند. با این حال شاگردان «جواد نکونام» در تیم فولاد در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه نخست با حملات از جناحین، فشار زیادی را روی دروازه میزبان ایجاد کرده اما در رسیدن به گل تساوی ناکام ماندند.

نیمه دوم با حملات میهمان آغاز شد و فولادی‌ها برای رسیدن به گل تساوی، بی‌تابی می‌کردند.

در دقیقه ۶۳ و برخلاف روند بازی، «محمد محبی» هافبک جوان سپاهان با شوتی غیرقابل مهار، دومین گل طلایی‌پوشان سپاهان را ثبت کرد تا امیدهای فولاد از بین برود.

در ادامه بازیکنان سپاهان روند کار را در اختیار داشته و فرصت‌های دیگری نیز برای گلزنی داشتند.

در دقیقه هشتاد، ارسال «وحید حیدریه» به «حسین بیت‌سعید» رسید و این مهاجم باتجربه موفق به گلزنی شد تا دقایق باقی مانده با حساسیت بیشتری دنبال شود.

در ادامه اتفاقی رخ نداد تا میزبان در این دیدار دشوار به برتری دست یابد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، شایان مصلح، امید نورافکن، محمد طیبی، رضا میرزایی(مرتضی منصوری)، مهدی کیانی، سروش رفیعی، ولادمیر کومان (سجاد شهباززاده)، سیدمحمد حسینی، کی‌روش استنلی(علی قربانی) و محمد محبی

ترکیب فولاد:

شهاب گردان، موسی کولیبالی، مجتبی‌نجاریان (فرزاد جعفری)، عارف آقاسی، وحید حیدریه، احمد عبدالله زاده، آیاندا پاتوسی(امیرحسین باقرزاده)، سینا زامهران (زبیر نیک‌نفس)، فرشاد احمدزاده، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.