×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زیدان به صحبت‌های بنزما علیه وینیسیوس واکنش نشان داد

به گزارش ایرنا و به نقل از مارکا، سه‌شنبه شب و پس از دیدار تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بوروسیا مونشن‌گلادباخ در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مهاجم فرانسوی تیم رئال‌مادرید در تونل ورزشگاه و در مکالمه‌ای کوتاه به مندی مدافع چپ این تیم، گفته بود که به وینیسوس پاس ندهد و با او بازی نکند چرا که معتقد بود که ایم بازیکن جوان علیه تیم بازی می‌کند.
«زین‌الدین زیدان» سرمربی کهکشانی‌ها در نشست خبری پیش از دیدار روز شنبه تیمش مقابل اوئسکا در این خصوص، اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع این است که این مساله در ذهن بازیکنان پاک شده و آن‌ها باهم در این مورد صحبت کرده‌اند. حرف‌های زیادی در زمین زده‌ می‌شود اما در همان‌جا می‌ماند. ما یک تیم هستیم و برای موفقیت به انرژی مثبت نیاز داریم.
وی در مورد آسیب رسیدن به چهره ورزشی بنزما، گفت: من فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ دهد. این موضوع تمام شده است. این اتفاقات همیشه رخ می‌دهد اما تفاوت اینجاست که امروزه دوربین های زیادی این اتفاقات را ضبط می‌کنند. خیلی از اوقات صحبت‌های زیادی در مورد من و دیگران در زمین یا در بیرون گفته می‌شود اما مشکی از این بابت وجود ندارد.
   

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.