×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ساخت دو بزرگراه و یک تونل به زودی در تهران

به گزارش تجارت گردان به نقل از صدا و سیما، علیرضا زاکانی با اشاره به اینکه ساخت دو بزرگراه و یک تونل در تهران به زودی آغاز می‌شود، افزود: تونل شهید متوسلیان از انتهای بزرگراه شهید صیاد تا آزادگان و  همچنین آزادراه شهید شوشتری از انتهای رستگار تا بزرگراه شهید یاسینی ساخته خواهند شد.
وی تصریح کرد: بزرگراه شهید شوشتری نیز یک و نیم درصد ترافیک کل تهران را کاهش خواهد داد و نقش مهمی در کاهش ترافیک شرق تهران ایفا خواهد کرد. همچنین ۹۸ تقاطع را در دست اصلاح قرار دادیم که طی سه سال ۷۸۰ کیلومتر راه را برای همشهریان تهرانی نزدیک کنیم.
علیرضا زاکانی درادامه با بیان اینکه تهران به عنوان بزرگ‌ترین کلانشهر غرب آسیا ۹.۸ میلیون نفر در روزو بالغ بر ۱۳ میلیون نفر ساکن دارد، گفت: از هر جهت اثراتی فراتر از جغرافیایی شهر تهران دارد و بر روی سایر نقاط شهر کشور اثر مستقیم دارد؛ لذا به تعبیر رهبر انقلاب شهر تهران خود یک کشور است و دقت در نیاز‌ها و شرایط آن و خدمت به مردم تهران و ساختن یک الگوی درست؛ یک امکانی را برای ما ایجاد می‌کند تا گام‌های رسیدن به اهداف انقلاب را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد.
زاکانی با اذعان به اینکه در بعد ایمنی در ضعف قرار داریم گفت: بیش از ۱۲ هزار هکتار از مساحت ساختمان‌های مسکونی شهر تهران ناایمن است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.