×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
ساخت مدرسه خیری به نام سردار سلیمانی در رابر

تجارت گردان | ساخت مدرسه خیری به نام سردار سلیمانی در رابر

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از بانک مسکن-هیبنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با حضور در دفتر مدیر امور سرپرستی یکی از بانک‌های استان کرمان تفاهم نامه ساخت مدرسه سه کلاسه مشارکتی را امضا کرد.
سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در حاشیه این جلسه گفت: این مدرسه به همت بانک مسکن استان ساخته خواهد شد و از پروژه‌های خیری و مشارکتی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان می‌باشد.
وی بیان داشت: این مدرسه ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه روستای گنجان شهرستان رابر می‌باشد که با سه کلاس درس و ۱۹۶ متر مربع زیربنای آموزشی شرایط تحصیل ۱۲۰ دانش آموز را فراهم خواهد ساخت.
وی افزود: بانک مسکن استان کرمان در این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه نزدیک به ۷ میلیارد ریال مشارکت خواهد داشت و سهم خود را می‌پردازد که مابقی آن که بالغ بر ۵ میلیارد است، از اعتبارات نوسازی مدارس و اعتبارات دولتی هزینه خواهد شد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ابراز امیدواری کرد: در استان کرمان مدارس زیادی به نام مبارک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ساخته خواهد شد که یکی از این مدارس همین مدرسه گنجان شهرستان رابر می‌باشد و یک مجتمع آموزشی ۴۰ کلاسه نیز در شهرک شهرداری شهر کرمان به نام مبارک این شهید معظم ساخته خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.