×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ساخت و ساز مسکن ملی در تهرانسر، سه شیفته شد

تجارت گردان | ساخت و ساز مسکن ملی در تهرانسر، سه شیفته شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه با اشاره به بازدید از آخرین وضعیت فاز اول پروژه تهرانسر به همراه معاون فنی مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در طرح اقدام ملی تولید مسکن، اظهار داشت: با فعال و سه نوبتی شدن شیفت کاری و همچنین با توجه به توان بالای سازندگان و انبوه‌سازان طرف قرارداد با این اداره کل، زمان بندی اجرای پروژه از ۳۶ ماه به ۲۷ ماه کاهش خواهش یافت.

وی افزود: نقشه‌های تهرانسر به تأیید سازمان آتش نشانی رسیده و عملیات خاکبرداری بلوک‌ها ظرف دو هفته آینده تمام خواهد شد تا آماده شروع مرحله بعدی یعنی آرماتور بندی و فونداسیون شود.

محبت خواه با تاکید دوباره بر ادامه کار در شیفت شبانه، تصریح کرد: اگر قرار است بهره‌وری در زمان بالا برود، لازم است شیفت شبانه با قدرت پیگیری شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: لازم است بازهم از همه انبوه‌سازان، فعالان صنعتی در حوزه مسکن، صاحبان نوآوری‌ها و فناوری‌های نوین در حوزه مسکن چه اشخاص حقیقی و حقوقی برای همکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: فعالان دعوت شده در حوزه مسکن برای مذاکرات اولیه لازم است به حوزه اقدام ملی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مراجعه کرده تا به این شکل با افزایش بهره‌وری در وقت و زمان در این طرح، شرایط را برای افزایش ساخت مسکن فراهم کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.