×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سازمان آب و برق خوزستان موزه آب اهواز را تکمیل کند

سید کریم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص موزه آب تهران که سازمان آب و برق خوزستان قرار شد بخشی از آن را تکمیل کند، اظهار کرد: در سازمان آب و برق نظارت‌هایی وجود دارد ولی متأسفانه ما تابلوهایی را در پایتخت دیدیم که بخشی از موزه آب تهران را تشکیل می‌دهند.
وی با بیان اینکه مبالغی برای موزه آب تهران هزینه شده است، افزود: یک موزه آبی در شهرستان اهواز وجود دارد که از سال ۸۲ تعطیل شده و فقط ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان بیان کرد: درست است که کار تعطیل شده است ولی تعهدی که سازمان آب و برق داده است باید آن را در پروژه‌های استان خوزستان از جمله پروژه‌های آب‌رسانی یا همین پارک موزه اهواز انجام داد.
حسینی تأکید کرد: نمایندگان خوزستان با توجه به وظیفه نظارتی خود این موضوع را رصد می‌کنند و قطعاً با مدیرانی که در وظایف خود بی تدبیری دارند و یا از موقعیت خود سوءاستفاده می کنند، برخوردی جدی می کنند.
وی در پایان گفت: از قدرت نظارتی خود در مجلس شورای اسلامی استفاده می‌کنیم و این مطالب را به مسئولان امر، چه در پایتخت چه در وزارتخانه‌ها و چه در استان می‌رسانیم و انتظار می‌رود که مسئولان جوابگوی مردم باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.