×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سازمان اورژانس کشور امشب و فردا آماده باش کامل است

تجارت گردان | سازمان اورژانس کشور امشب و فردا آماده باش کامل است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از سازمان اورژانس کشور، طبق اعلام سازمان هواشناسی امشب شاهد بارش باران در شرق و غرب هرمزگان و به ویژه در مناطق ساحلی و جزایر قشم و هرمز هستیم و فردا نیمه شرقی هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان این وضعیت ادامه دارد و در غرب هرمزگان خاتمه می یابد.

به گزارش ایرنا، امین حسین نقشینه، کارشناس هواشناسی امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی ایرنا ضمن اعلام اینکه در روزهای جمعه و شنبه (۲۰ و ۲۱ دی ماه) یک سامانه بارشی در نیمه شرقی و جنوب و مرکز کشور فعال است، از احتمال آب گرفتگی و سیلابی شدن مناطق جنوب و شرق کشور خبر داد.

وی اظهارداشت: این سامانه بارشی، امروز و فردا (جمعه و شنبه) در نیمه شرقی و جنوب و مرکز کشور فعالیت دارد و بارش در مناطق جنوبی، جنوب شرق و شرق کشور و همچنین نیمه جنوبی خراسان رضوی به شکل رگبار و همراه با رعد و برق پیش بینی شده است.

نقشینه آبگرفتگی معابر عمومی و بالاآمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، سیلاب و لغزندگی جاده های کوهستانی و گردنه های برف گیر را از آثار این سامانه بارشی عنوان کرد.

وی پیرامون وقوع بارش ها در جنوب کشور و بارش برف در جاده های کوهستانی یادآور شد، مسافران از سفرهای غیرضروری، تردد و توقف در حاشیه رودخانه های استان های جنوبی پرهیز کنند و در جاده های کوهستانی به علت بارش برف و لغزندگی و گردنه های برف گیر با لوازم ایمنی و احتیاط لازم تردد کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.