×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سازمان منطقه آزاد اروند خواستار شفاف‌سازی از قرارگاه خاتم‌الأنبیاء (ص) درباره ساختمان متروپل آبادان

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ فالح صفایی با ابراز ناخشنودی از روند فعالیت های پیمانکار پروژه تخریب ساختمان متروپل، اظهار داشت:

به صورت مکتوب به قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) نامه زده ایم که از زمان انعقاد قرارداد تا به امروز چه میزان پیشرفت مطالعاتی و زمانبندی در پروژه داشته که بی پاسخ بوده است.

وی با بیان اینکه بحث مطالعاتی و اجرا طبق قراردای که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با سازمان منطقه آزاد اروند دارد، برعهده آنها بوده و سازمان فقط ناظر طرح است، اذعان داشت: وقتی می گوییم مطالعات یعنی تمام گزینه های صحیح ایمن را را مجری روی طرح بگذارد و مطالعات را انجام دهد با علم به این مهم قراداد امضاء شد.

وی تصریح کرد: مرحله اول قرارداد مطالعاتش است؛ یک سازه ای به این حجم اولین موضوعی که می بایست در مورد آن رصد و در زمان خودش انجام شود، بحث مطالعاتیش است حالا پیمانکار در این مسیر می خواهد از اساتید داخلی استفاده کند یا خارجی.

صفایی خواسته سازمان منطقه آزاد اروند از قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء(ص) را شفاف سازی و جدا کردن بعد فنی از اجتماعی مطرح کرد و افزود: این درخواست و تذکر را بعنوان کارفرمای پروژه و حاکم منطقه داریم چراکه تا الان برای ما بعنوان ناظر پروژه شفافیت در این موضوع وجود ندارد.

وی، تصریح کرد: اگر مشکل قرارگاه عدم تخلیه چند واحد مسکونی است طرح خود را ارائه دهد و عنوان کنند به این گزینه ها رسیده ایم، روش تخریب مشخص شده تا طی همفکری مسائل جانبی را حل کنیم؛ اینکه فقط عنوان کنند به روش هایی رسیده ایم و یک سری کارها انجام داده ایم از لحاظ ما قابل پذیرش نیست تا زمانیکه روش تخریب شان را اعلام نکنند تحقیقاتشان غیر مجاز و قصور متوجه آنهاست.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: درخواست داده ایم شورای تأمین استان جلسه ای تشکیل دهد در خصوص تعیین تکلیف موضوع چرا که صحبت های بسیاری وجود دارد و هر تصمیمی که در آن جلسه گرفته شود در هفته آینده اجرایی خواهیم کرد به غیراز این ادامه همکاری با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اگر به تعهداتش عمل نکند سخت خواهد شد و امکان اجرای ماده ۴۶ نیز وجود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.