×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ساغلام: کسب یک امتیاز خارج از خانه برایمان مهم بود

به گزارش ایسنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، ارطغرول ساغلام در نشست خبری بعد بازی با ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: کسب هفت امتیاز از سه بازی اخیر، باعث شده از حریفانمان فاصله بگیریم. می‌دانستیم برای نباختن و شکست دادن تیم سفت و سخت ذوب آهن باید خیلی تلاش کنیم. باتوجه از دست دادن امتیاز توسط شهر خودرو و شکست فجرسپاسی، کسب امتیاز مقابل ذوب آهن برای ما مهم بود. 

وی افزود: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و بازی سختی بود. به غیر از چند دقیقه پایانی، بازی متعادل پیش رفت. پس از تعویض‌ها تعادل بازی‌مان بهم خورد. اما در مجموع کسب امتیاز از این بازی سخت بیرون از خانه برای ما مهم بود. 

ساغلام با اشاره به بازی هفته آینده تراکتور مقابل پرسپولیس، گفت: با کمک هوادارانمان و با ارایه بازی خوب و کسب نتیجه مطلوب مقابل پرسپولیس، این فصل سخت را پشت سر خواهیم گذاشت. مشکلات تیم از ابتدای فصل باعث شده که سخت‌ترین فصل تراکتور در طول تاریخ را پشت سر بگذاریم. خدا را شکر روند خوبی را طی می‌کنیم و دوست داریم با کسب نتیجه خوب در بازی بعدی، فصل را پشت سر گذاشته و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. حق هواداران است که دو بازی آخر را با خیال راحت‌ تماشا کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص لیست بازیکنان مورد نظرش برای فصل بعد، بیان کرد: هنوز لیستی به باشگاه نداده‌ام، تمام تمرکز ما برای حفظ تیم در لیگ برتر است که پس از اینکه خیالمان از این بابت راحت شد، با مالک و همچنین مدیرعامل باشگاه جلسه برگزار خواهیم کرد و اگر شرایط برای قهرمانی تیم در فصل بعد فراهم شود، خیلی سریع کارها را پیش می‌بریم. اصلا لیستی در خصوص ماندن یا جداشدن نفرات وجود ندارد، خیلی واضح می‌گویم که امسال هواداران تراکتور، خیلی سختی کشیده و ناراحت شده‌اند. فصل بعد باید برای قهرمانی آماده شویم تا این روزهای سخت را از دل هواداران در بیاوریم. هنوز تصمیم نگرفتیم که چه تعداد از بازیکنان کنونی در تیم فصل آینده که برای قهرمانی بسته خواهد شد، حضور خواهند داشت. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص گل آفساید ذوب‌آهن، توضیح داد: من صحنه آهسته را نگاه نکرده‌ام، طی هفته‌های گذشته داوری علیه تیم ما و سایر تیم‌ها اشتباهات بارزی داشت و باتوجه به اینکه آن صحنه را نگاه نکرده‌ام، نمی‌توانم حرف خاصی بگویم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.