×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
سال آینده برای صعود می جنگیم

سرمربی قشقایی در نیم فصل دوم، بارها از جوانی اسم برد که او را آینده قشقایی می دانست، مهدی لیموچی مهاجم جوان و کازرونی قشقایی، در نیم فصل دوم به ترکیب تیم اضافه شد و روی چندگل مهم، تاثیرگذار بود. او در نهایت موفق شد گل تساوی بخش قشقایی را هم در رشت وارد دروازه چوکا کند. گلی که به تنهایی تضمین کننده بقای این تیم بود، اما قشقایی در دقیقه ۹۸ یک گل دیگر هم به ثمر رساند تا با پیروزی به شیراز بازگردد.

مهدی لیموچی در خصوص این بازی به ایسنا گفت: ما از همان ابتدا هم برای برد به میدان رفته بودیم. با اینکه تساوی هم کار را تمام می کرد، اما فقط به قصد سه امتیاز به میدان رفتیم. نیمه اول را با شکست به رختکن رفتیم اما همانجا هم قسم شدیم که بازی را ببریم و بالاخره در آخرین ثانیه های بازی موفق به کسب پیروزی شدیم.

وی درباره عملکرد خود در مسابقات این فصل گفت:  من از نیم فصل دوم به ترکیب تیم اضافه شدم. اوایل به عنوان بازیکن تعویضی وارد بازی می شدم و حدود یک نیمه بازی می کردم اما از بازی با مس کرمان به بعد، به بازیکن ثابت تیم تبدیل شدم. سه گل زدم، سه پاس گل دادم و دو پنالتی هم گرفتم. در مجموع فکر می کنم توانستم جواب خوبی به اعتماد مربیان بدهم که البته سایر بازیکنان تیم هم خیلی به من کمک کردند تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

لیموچی درباره بازی پایان فصل قشقایی مقابل پارس جنوبی نیز گفت : درست است خیالمان بابت بقا راحت شده اما باز هم برای اثبات خودمان و برای پیروزی به میدان می رویم. البته باید دید کادر فنی چه دیدگاهی دارد و از چه ترکیبی استفاده خواهد کرد.

مهاجم کازرونی قشقایی افزود: متاسفانه در هفته های ابتدایی فصل نتایج خوبی نگرفتیم. ما تا هفته یازدهم تنها یک برد داشتیم و همین باعث شد خیلی عقب بمانیم. در اواخر نیم فصل اول چند پیروزی کسب کردیم که باعث شد جایگاهمان بهتر شود. در نیم فصل دوم باز هم بهتر شدیم و بیش از ۲۰ امتیاز کسب کردیم. فکر می کنم اگر همین تیم حفظ و تقویت شود، سال آینده بتوانیم حتی برای صعود تلاش کنیم. واقعا جایگاه قشقایی و حق هوادارانش این نیست.

لیموچی از سه مربی به عنوان مردان تاثیرگذار در فوتبال خود نام برد و گفت : باید از آقای سید امین حسینی مربی تیم لیدوما  و همچنین آقای علی دوستی مهر که در تیم های ملی پایه مربی من بودند و بیشترین تاثیر را در فوتبال و زندگی من داشته اند، تشکر کنم. امسال هم که آقای هرمزی با اعتمادی که به من کردند، باعث پیشرفتم شدند که از همگی این عزیزان ممنونم.

این بازیکن جوان و آینده دار، درباره آینده پردازی های خود گفت: تمام تمرکز من روی تمرین است. یا گروهی تمرین می کنم یا به تمرینات اختصاصی می پردازم. من باید با تمام وجود تلاش کنم تا به جایگاه خوبی در فوتبال برسم و بتوانم زحمات خانواده و تمام کسانی که کمکم کرده اند را جبران کنم.  امیدوارم به هر جا لیاقتش را دارم برسم. تلاش می کنم تا لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در فوتبال اروپا را پیدا کنم، دیگر هر چه خدا بخواهد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.