Categories: بانک و بیمه

سامانه «بیمه ایران من» نماد روزآمد شدن یک سازمان ریشه‌دار

اصولاً در میان بنگاه‌های قدیمی و ساختارمند با چالش بسیار مهمی در زمینه به‌روزرسانی و همسان‌سازی با پدیده‌های تکنولوژیک و نوآورانه جدید مواجه هستیم که مقاومت بسیار زیادی در زمینه استفاده و بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و ابزارهای دیجیتال وجود دارد و اغلب بدنه و مدیریت تمایل دارند از همان ابزارهای قدیمی، منسوخ و کند متعلق به دهه‌های گذشته استفاده کند، لاجرم در رقابت به رقبای جوان، چالاک و مسلط به دانش و ابزار دیجیتال جدید، قافیه را می‌بازند و هر روز عقب نشینی می‌کنند.

اما شرکت بیمه ایران طی یک دهه اخیر که ابزارهای الکترونیک و تکنولوژی مبتنی بر وب وارد عرصه شده، تلاش کرده همیشه خود را در سطح این تکنولوژی‌ها بالا بکشد و ضمن حفظ ساختارهای قدرت‌مند و ریشه‌دار خود، از سامانه‌ها و ابزارهای جدید نیز به نحو مطلوبی بهره‌مند شود. یکی از سامانه‌های کاربردی که شرکت سهامی بیمه ایران مدتی قبل از آن رونمایی کرده و برای استفاده در اختیار مشتریان و‌ بیمه‌گذاران خود قرار داده، سامانه «بیمه ایران من» است؛ سامانه‌ای که با هدف ارائه خدمات الکترونیکی بیمه‌ای راه‌اندازی شده است.

حال پرسش این است که سامانه «بیمه ایران من» چه خدمات بیمه‌ای ارایه می‌کند؟
این سامانه چند خدمت کاربردی و مهم به مشتریان بیمه ایران ارایه می‌کند از جمله: محاسبه نرخ انواع بیمه‌نامه، خرید بیمه‌نامه، تمدید انواع بیمه‌نامه‌هایی که در گذشته خریداری شده و همچنین ثبت اعلام خسارت.
با توجه به تعداد بسیار زیاد مشتریان شرکت بیمه ایران و سهم از بازار بالای آن طیف گسترده‌ای از بیمه‌گذاران هر روز با این شرکت ارتباط دارند و نیازمند دریافت خدمات بیمه‌ای هستند لذا همه مشتریان این شرکت می‌توانند به آدرس اینترنتی؛ my.iraninsurance.ir مراجعه کنند و با ثبت نام در سامانه «بیمه ایران من» خدمات مورد نظر خود را در سریعترین زمان ممکن دریافت کنند.

بهره‌مندی از خدمات برخط و اینترنتی سامانه «بیمه ایران من» با توجه به تجربه کاربری آسان و دلپذیر، حس خوب دریافت نرخ‌های مقایسه‌ای، خرید مناسب‌ترین بیمه‌نامه و یا تمدید بیمه‌نامه و همچنین ثبت و اعلام خسارت را با اطمینان خاطر شکل گرفته در آرم و نشان شرکت سهامی بیمه ایران را به مشتریان خود القا می‌کند.

همه این اتفاقات مثبت و روبه‌جلو در سامانه «بیمه ایران من» البته گاهی با اختلالات فنی نیز مواجه می‌شود که از سوی مسولین بخش‌های فنی و آی‌تی شرکت بیمه ایران باید مورد توجه قرار گیرد تا مشتریان و مراجعان به این سامانه ارزشمند با بهترین کیفیت از خدمات آن بهره‌مند شوند.

آینده درخشان این درخت تناور که نامش «شرکت سهامی بیمه ایران» است مشروط به حفظ ساختارها در عین اصلاح مداوم، به‌روزرسانی و بهره‌مند شدن از ابزارهای الکترونیک، اینترنتی و نوین است.

باشگاه بیمه‌گران

فتحنایی

Recent Posts

قرعه کشی جشنواره «ماشین بِبَر، با سودش» آی‌بی‌شاپ فردا برگزار می شود

قرعه‌کشی جشنواره آی‌بی‌شاپ برای مشخص شدن برندگان ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ و یکصد صندوق…

4 ساعت ago

اتصال سازمان نصر به درگاه ملی مجوزها

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به درگاه ملی مجوزها متصل شد.

6 ساعت ago

صدور احکام اعضای هیات عامل ایمیدرو از سوی وزیر صمت

وزیر صنعت معدن و تجارت، با صدور احکامی جداگانه، اعضای جدید هیات عامل ایمیدرو را…

6 ساعت ago

بررسی گزارش‌های مالی سازمان توسط هیئت‌مدیره

یکشنبه، ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳ جلسه شماره ۲۳ هیئت‌مدیره دوره هفتم سازمان نصر تهران با حضور…

6 ساعت ago

ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری پنج شهر تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار گرفت

ناوگان حمل و نقل ریلی که از مهمترین و حیاتی‌ترین ارکان حمل و نقل عمومی…

6 ساعت ago

وبصادر همچنان بر تراز مثبت

بانک صادرات ایران در عملکرد هفت ماهه ابتدای سال جاری از محل تسهیلات اعطایی ۴۴…

6 ساعت ago