×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سامانه پیشخوان ارباب رجوع اموال تملیکی بروزرسانی شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی اظهار کرد:  در راستای اقدامات جشنواره شهید رجایی در سال جاری، سامانه پیشخوان ارباب رجوع سازمان با هدف ارائه خدمات غیر حضوری سهولت در دسترسی و پیگیری پاسخگویی مکانیزه در جهت تکریم ارباب رجوع به نشانی  Pishkhan.tamliki.ir  و قابلیت دسترسی از طریق میز خدمت الکترونیک مجددا بروز رسانی شد.

وی با بیان اینکه مراجعین می توانند از طریق این سامانه علاوه بر ثبت درخواست‌ها از وضعیت نامه های ارسالی خود نیز آگاه شوند،افزود: ورود به سامانه آدرس فوق از طریق یکی از مرورگرها یا از درگاه سایت سازمان Tamliki.ir امکان پذیر است .

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: متقاضیان با وارد نمودن شماره تلفن همراه و کد امنیتی کد تایید برای آنها ارسال می گردد و پس از وارد کردن کد تایید می توانند وارد سامانه  شوند .

اجتهادی تصریح کرد: برای  ثبت درخواست، وارد بخش ثبت نامه جدید شده و با وارد نمودن نام و نام خانوادگی، انتخاب مخاطب نامه، موضوع نامه، نوشتن متن نامه و همچنین ارسال فایل درخواستی به صورت پیوست و انتخاب گزینه ثبت، نامه ثبت می شود .

وی ادامه داد:  بعد از ثبت نامه، درخواست توسط کاربر تایید کننده در سازمان بررسی شده و در صورت تایید برای واحد مربوطه ارسال می شود و شماره نامه به همراه تاریخ ثبت و شماره پیگیری به شماره تلفن همراهی که برای ورود به پیشخوان وارد شده بود، پیامک می گردد .

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: در صورت ارجاع و تهیه پاسخ نامه نیز، وضعیت نامه برای ارباب رجوع پیامک می گردد، همچنین در صورتی که درخواست مورد تایید قرار نگیرد، دلیل عدم تایید و تاریخ آن نیز از طریق پیامک برای ارباب رجوع ارسال خواهد شد .

اجتهادی درباره پیگیری درخواستهای ثبت شده نیز گفت: این درخواست ها مجددا وارد پیشخوان می شوند و در پنجره باز شده سوابق و وضعیت درخواست هایی که از قبل ثبت شده بودند را می توانند مشاهده نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.