×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سامانه #۷۲۰* بانک پاسارگاد یک میان‌بر شگفت‌انگیز؛ نقش USSD‌ها در عصر دیجیتال

در این میان روش‌های ارائه خدمات بانکی باید با‌توجه به دانش، امکانات و نیاز مشتریان طراحی و در اختیار آن‌ها قرار گیرد. به همین دلیل بانک‌ها از طریق روش‌های مختلف ازجمله تارنمای بانک، نرم‌افزارهای تلفن‌همراه و… خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. یکی از این روش‌ها که محدودیت‌هایی مانند لزوم بهره‌مندی از دانش فعالیت در فضای دیجیتال، استفاده از تلفن همراه هوشمند و دسترسی به اینترنت را حذف کرده‌است و خدمات را به‌راحتی در اختیار مشتریان بانک‌ها قرار می‌دهد استفاده از سامانه‌های مبتنی بر کدهای USSD است.

در این راستا بانک پاسارگاد از ابتدای تأسیس، هم‌سو با آخرین دستاوردهای دنیای دیجیتال، انواع خدمات غیرحضوری خود را به شکل‌های مختلف از جمله بانکداری الکترونیک، نرم‌افزارهای تلفن‌همراه، وب‌اپلیکیشن و… در اختیار هم‌وطنان عزیز قرار داده‌است. استفاده از سامانه آنی‌بانک پاسارگاد (امپاد) یکی از روش‌های ارائه شده در این راستا است. این سامانه با بهره‌گیری از تکنولوژی USSD خدمت‌‌های بانکی را در اختیار تمام مشترکین شبکه‌های تلفن همراه قرار داده است.

برای استفاده از این سامانه کافی‌است شماره #‌۷۲۰* را در شماره‌گیر تلفن همراه وارد نمایید و مجموعه‌ای از خدمات را بدون نیاز به اینترنت در تلفن همراه خود دریافت کنید.

در سامانه #۷۲۰* گزینه‌های پرکاربرد به‌راحتی در اختیار استفاده‌کنندگان قرار گرفته است. از جمله مواردی که در سامانه آنی‌بانک پاسارگاد ارائه شده‌است می‌توان به استفاده از همبانک (استعلام چک، رمز دوعاملی اینترنت‌بانک، مانده حساب، دریافت شناسه شبا و رمز پویای کارت)، خرید انواع شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری، پرداخت قبض (موبایل، قبض خدماتی و قبض جریمه)، خرید بسته‌های اینترنت، دریافت رمز پویای کارت، دسترسی به نرم‌افزار و سایت پی‌پاد، مسدودسازی کارت و پرداخت کمک‌های خود به موسسه‌های خیریه اشاره کرد.

دسترسی به این مجموعه، بسیار ارزشمند است مشروط به این‌که در رقابت با دیگر سامانه‌های موجود در بازار با سرعت و دقت بیشتری خدمات را ارائه کند. امروزه کاربران با دنیایی از برنامه‌های دیجیتال و اینترنتی بانک‌ها روبرو هستند. در این میان، سامانه‌ای می‌تواند موفق‌تر باشد که مانند سامانه #۷۲۰*بهترین و آسان‌ترین راه را ارائه کند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره تماس۸۲۸۹۰ و هم‌چنین سامانه‌ CRM در تارنمای این‌بانک به نشانی https://www.bpi.ir/crm آماده‌ پاسخ‌گویی به سوال‌ها و ارائه‌ دانسته‌های بیشتر درخصوص این سامانه می‌باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.