×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۱ خرداد , ۱۴۰۳
سامسونگ از اولین ساعت هوشمند سری Galaxy Watch FE خود رونمایی کرد

Galaxy Watch FE علاوه بر عملکرد سخت‌افزاری پیشرفته و ویژگی‌های پیشرفته سلامت و تناسب اندام که در ساعت‌های هوشمند گلکسی شاهد آن بودیم؛ از یک طراحی شیک و بادوام نیز برخوردار شده است. ساعت هوشمند جدید سامسونگ ایده‌آل کسانی است که به دنبال شروع ماجرایی جذاب برای بهبود و آگاهی از وضعیت سلامت خود هستند.

جون‌هو پارک، معاون و رئیس تیم برنامه‌ریزی محصول در اکوسیستم گلکسی و بخش تجربه موبایل سامسونگ در این باره می‌گوید: «در سامسونگ، ما تلاش می‌کنیم قابلیت‌های نظارت بر سلامت و تناسب اندام را به افراد بیشتری در سراسر جهان ارائه دهیم و به افراد بیشتری کمک کنیم که تغییرات لازم را برای بهبود سلامت خود به راحتی ایجاد کنند و به اهدافشان در این حوزه دست یابند. ما بسیار خوشحالیم که Galaxy Watch FE را به مجموعه پوشیدنی‌های خود اضافه کرده‌ایم. اکنون و از این طریق اطلاعات شخصی‌سازی شده سلامت، در دسترس طیف وسیع‌تری از کاربران قرار می‌گیرد تا با انگیزه‌ای بیشتر سلامتی و تناسب اندام خود را در طول شبانه‌روز حفظ کنند».

دوام و ظاهری برای تقویت سلامت روزمره شما

Galaxy Watch FE در ابعادی ۴۰ میلی‌متری و با ظاهری تازه و مطابق با طراحی نمادین سری ساعت‌های گلکسی ارائه می‌شود. این ساعت جدید سامسونگ در سه رنگ مشکی، صورتی طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود و دارای بندهای جدیدی با دوخت متمایز آبی و نارنجی است. این طراحی نه تنها باعث بهبود ظاهر دستگاه شده، بلکه تجربه‌ای شیک و خاص برای کاربر فراهم می‌کند که با هر سبکی سازگار است.

علاوه بر این، Galaxy Watch FE مجموعه‌ای از واچ فیس‌های جدید نیز ارائه می‌دهد تا کاربران، صفحه ساعت خود را بر اساس سلیقه‌شان شخصی‌سازی کنند. در عین حال بندهای این ساعت نیز با یک کلیک تعویض می‌شوند تا هماهنگی با استایل روزانه کاربر راحت‌تر و آسان‌تر از همیشه امکان پذیر شود. شیشه نمایشگر Galaxy Watch FE نیز از کریستال یاقوت کبود است؛ این نمایشگر دوام بالایی دارد و کاربران را در برابر خراش‌های روزمره محافظت می‌کند.

روزهایی که با انگیزه و سالم‌تر هستند

Galaxy Watch FE به حسگر BioActive پیشرفته سامسونگ مجهز شده است. این فناوری علاوه بر ارائه مجموعه‌ای از قابلیت‌های قدرتمند در زمینه تناسب اندام و سلامتی، نکات شخصی‌سازی شده و قابل اجرایی را در طول روز نیز به کاربر ارائه می‌دهند. برای پشتیبانی از خواب بهتر و شروع روزی خوب، Galaxy Watch FE ویژگی‌های پیشرفته‌ای نیز برای خواب ارائه می‌دهد که از نظارت بر الگوهای خواب تا مشاوره و ایجاد محیطی مناسب برای آن را شامل می‌شود.

افزون بر این، کاربران می‌توانند سلامت کلی قلب خود را با مجموعه‌ای از ویژگی‌های رصد و نظارت وضعیت قلب پیگیری کنند. Galaxy Watch FE از هشدار ضربان قلب (HR Alert) برای مواقع تشخیص ضربان قلب غیرعادی (بالا یا پایین) برخوردار است. این ساعت همچنین به ویژگی اعلان ریتم نامنظم قلب (IHRN) نیز مجهز است و به صورت فعالانه ریتم‌های مشکوک به فیبریلاسیون دهلیزی (Afib) و سایر ریتم‌های نامنظم را نظارت می‌کند. به علاوه کاربران می‌توانند با نظارت بر فشار خون و ECG، درک عمیق‌تری از سلامت قلب خود داشته باشند.

با Galaxy Watch FE کاربران همچنین می‌توانند بیش از ۱۰۰ تمرین مختلف را همراه با پیشرفت خود مستقیماً از روی مچ دست پیگیری کنند. برای دوندگان نیز در این محصول یک ویژگی به نام تحلیل پیشرفته دویدن (advanced running analysis) وجود دارد که کمک می‌کند نه تنها عملکرد کلی را تحلیل کنند و بازدهی خود را به حداکثر برسانند، بلکه اطلاعات و راهنمایی‌هایی نیز برای جلوگیری از هرگونه آسیبی دریافت کنند و بهتر از همیشه به سمت اهداف خود حرکت کنند. همچنین برای تجربه‌‌ای بهینه‌تر در دویدن، ویژگی ضربان قلب شخصی‌سازی شده (Personalized Heart Rate Zone) به کاربران کمک می‌کند اهداف خود را بر اساس قابلیت‌های فیزیکی‌شان تنظیم کنند.

Galaxy Watch FE به کاربران کمک می‌کند تا با دستیابی به اهداف سلامت خود، همواره انگیزه خود را حفظ کنند. ویژگی Body Composition در این ساعت داده‌های جامعی از بدن و تناسب اندام کاربر به عنوان شاخص‌هایی برای پیگیری پیشرفت ارائه می‌دهد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند در طول این سفر سلامتی پیام‌های انگیزشی نیز دریافت کنند و با انگیزه‌‌تر از همیشه بهبود یابند.

تجربه‌هایی بر بستر اکوسیستم گلکسی

مانند هر سری از‌ ساعت‌های گلکسی، Galaxy Watch FE نیز تجربه‌های اتصال بی‌نظیری بین دستگاه‌های گلکسی سامسونگ ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به سرعت و به راحتی تلفن خود را زمانی که از ساعت جدا شده‌اند با Find My Phone پیدا کنند. همچنین با استفاده از ویژگی کنترل دوربین (Camera Controller) نیز کاربر می‌تواند تنها با مچ دست، دوربین گوشی سامسونگ خود را از راه دور کنترل کند، حالت‌ها و یا زاویه را تغییر دهد و زوم کند. Galaxy Watch FE همچنین از Samsung Wallet نیز پشتیبانی می‌کند؛ به این معنی که کاربران می‌توانند خریدهای خود را تنها با ساعت خود پرداخت کنند و به کارت‌های شناسایی مانند گواهینامه رانندگی یا کارت دانشجویی نیز دسترسی داشته باشند و یک کیف پول دیجیتال همه‌کاره را تجربه کنند.

Galaxy Watch FE از تابستان امسال در سراسر جهان در دسترس قرا می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ساعت هوشمند، لطفاً به نشانی‌های زیر مراجعه کنید:

جدول مشخصات فنی :

Galaxy Watch FE
جنس و رنگبدنه آلومینیومی مشکی، صورتی طلایی، نقره ای
ابعاد و وزن۳۹٫۳ x 40.4 x 9.8mm / 26.6g
نمایشگر۱٫۲-inch, 396×396, Super AMOLED – تمام رنگی همیشه روشن
پردازندهExynos W920 Dual Core 1.18GHz
حافظه‌ها۱٫۵GB حافظه + ۱۶GB فضای ذخیره‌سازی
باتری۲۴۷ میلی آمپر ساعت شارژ بی سیم مبتنی بر WPC
سیستم‌عاملWear OS Powered by Samsung
رابط کاربریOne UI 5 Watch
حسگر‌هاسنسور BioActive سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال + تحلیل الکتریکی قلب + تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، شتاب‌سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، سنسور نور
اتصالLTE, Bluetooth 5.3, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n 2.4+5GHz, NFC, GPS /Glonass /Beidou/ Galileo
مقاومت۵ATM + IP68 / MIL-STD-810H
سازگاریاندروید ۱۱ یا بالاتر و با بیش از ۱٫۵ گیگابایت حافظه

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.