×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سامسونگ از تبلت Galaxy Tab S6 Lite (2024) خود رونمایی کرد

Galaxy Tab S6 Lite (2024) از قلم S Pen بهره می‌برد که با دقت بالا و عملکرد قابل اتکای خود، به دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌ها کمک می‌کند تا الهامات، ایده‌ها و خروجی‌های کاری‌شان را به حداکثر برسانند.
جونهو پارک، مدیر تیم برنامه‎‌ریزی محصول اکوسیستم گلکسی در واحد تجربه موبایل سامسونگ می‌گوید: «ما در سامسونگ به خوبی درک می‌کنیم که زندگی به سرعت می‌گذرد و کارها دائما در حال تغییر هستند و مصرف‌کنندگان به دستگاهی نیاز دارند که بتواند با سبک زندگی پویای آن‌ها همگام شود. نسخه سال ۲۰۲۴ تبلت Galaxy Tab S6 Lite و قلم S Pen آن، همراهان ایده‌آلی برای تلفیق بی‌وقفه کارایی با سرگرمی و خلاقیت هستند و به افراد امکان می‌دهند کارهای بیشتری را در حین حرکت انجام دهند».

به سوی سطحی جدید از کارایی در یادداشت‌برداری
در نسخه سال ۲۰۲۴ تبلت Galaxy Tab S6 Lite، ثبت ایده‌ها و یادداشت‌برداری، آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر از همیشه شده است. این تبلت، با همراهی یک قلم S Pen ارگونومیک عرضه می‌شود که برای حفظ راحتی کاربر در استفاده طولانی‌مدت، طراحی شده است. با کمک این قلم کاربران می‌توانند بدون نیاز به باز کردن قفل تبلت، به راحتی به نوشتن یا طراحی بپردازند؛ فرقی نمی‌کند که بخواهند طرح مورد نظر خود را در اپلیکیشن Samsung Notes ترسیم کنند یا فقط افکارشان را یادداشت نمایند. همچنین از آنجایی که قلم S Pen نیازی به شارژر جداگانه ندارد، همیشه آماده ثبت ایده‌های خلاقانه شما خواهد بود.
برای افزایش بیشتر بهره‌وری، Galaxy Tab S6 Lite به طور کامل با سایر دستگاه‌های گلکسی سازگار است. از جمله این موارد می‌توان به Galaxy Buds FE اشاره کرد که اتصالی بدون مشکل را بین چندین دستگاه برقرار می‌کند. بنابراین، کاربران در اکوسیستم گلکسی قادرند قلمرو خلاقیت خود را گسترش دهند و متناسب با شرایط خود به دستاوردهای بیشتری برسند.

یک تبلت شیک، قابل حمل و قدرتمند
نسخه سال ۲۰۲۴ تبلت Galaxy Tab S6 Lite سامسونگ، از طراحی مدرن و شیکی بهره می‌برد که ظاهر فلزی ممتازی به خود گرفته است. این محصول در سه رنگ جذاب و خاص خاکستری آکسفورد (Oxford Gray)، صورتی شیفون (Chiffon Pink) و سبز نعنایی (Mint) ارائه می‌شود. این تبلت به منظور حمل آسان‌تر، بسیار جمع و جور و سبک طراحی شده است. وزن آن تنها ۴۶۵ گرم برای نسخه Wi-Fi و ۴۶۷ گرم برای نسخه مجهز به LTE است. علاوه بر این، صفحه نمایش بزرگ ۱۰٫۴اینچی و حاشیه‌های باریک و متقارن ۹میلی‌متری، تجربه تماشای محتوای فوق‌العاده‌ای را در تمامی مدل‌های این تبلت رقم زده است.
Galaxy Tab S6 Lite (2024) سامسونگ علاوه بر برخورداری از قابلیت‌های عالی برای بهره‌وری و سرگرمی، به یک باتری قدرتمند مجهز شده که ۱۴ ساعت پخش بی‌وقفه ویدیو را ممکن می‌سازد. همچنین با ارائه تجربه بصری فراگیر و آزادی عمل خلاقانه، دستگاهی قابل اعتماد برای خلق و لذت بردن از انواع محتوا است. از آنجایی که این تبلت قادر است بدون دردسر، انواع برنامه‌ها را مدیریت کند، کاربران همچنین می‌توانند مولتی‌تسکینگ کارآمدتری را تجربه کنند.

زمان عرضه
نسخه سال ۲۰۲۴ تبلت Galaxy Tab S6 Lite سامسونگ از تاریخ ۲۸ مارس سال جاری میلادی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

مشخصات فنی محصول :

تجارت گردان | سامسونگ از تبلت Galaxy Tab S6 Lite (2024) خود رونمایی کرد

برچسب ها : , , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.