×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
سامسونگ از محصولات و نوآوری‌های جدید خود در رویداد InfoComm 2024 رونمایی کرد

InfoComm، بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری صنعت صوت و تصویر در آمریکای شمالی محسوب می‌شود. در رویداد امسال، شرکت سامسونگ چند محصول و راهکار جدید شامل : SmartThings Pro (نسخه تکامل‌یافته پلتفرم SmartThings با قابلیت‌های ویژه برای کسب‌وکارها)، نمایشگر رنگی جوهر الکترونیک (E-Paper) فوق‌العاده کم‌مصرف و تلویزیون‌های تجاری سری BED را به عنوان تلویزیون‌های UHD چند منظوره برای کسب‌وکارهای مختلف معرفی کرد.

تمامی این راهکارهای نوآورانه در سراسر رویداد InfoComm 2024 به نمایش در آمدند و سامسونگ با برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی، به تشریح مزایای گسترده این محصولات پرداخت.
هون چانگ، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای تجاری شرکت سامسونگ با اشاره به حضور در این رویداد گفت: «ما بسیار خوشحالیم که در InfoComm امسال، به عنوان برترین برند نمایشگرهای دیجیتال به مدت ۱۵ سال متوالی، توانستیم مجموعه‌ای از راهکارها، خدمات و محصولات جدید خود را معرفی کنیم».

هوشمندی نوین در محیط‌های تجاری
SmartThings Pro فناوری خانه‌های هوشمند سراسر متصل سامسونگ را به محیط‌های تجاری گسترش می‌دهد. این پلتفرم ارتقا یافته، با افزایش پایداری و خودکارسازی فرآیندهای کاری، تجربه کلی کسب‌و‌کارها را بهبود می‌بخشد. همچنین در راستای حمایت بهتر از مشتریان تجاری (B2B)، رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی قابل شخصی‌سازی (API) را برای یکپارچه‌سازی آسان ارائه می‌دهد. SmartThings Pro دارای حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی هوش مصنوعی (AI Energy Mode) است که مصرف انرژی را متناسب با روشنایی محیط، تجزیه و تحلیل محتوا و تشخیص حرکت کاهش می‌دهد. این الگوریتم مخصوص صرفه‌جویی در انرژی، برای تمامی محصولات سامسونگ متصل به اکوسیستم SmartThings Pro در دسترس است.
علاوه بر این، SmartThings Pro به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق یک داشبورد کاربر پسند، وضعیت اتصال دستگاه‌های مختلف اینترنت اشیا (IoT) را بررسی کنند. این داشبورد برای تحلیل دستگاه‌های متصل، از هوش مصنوعی بهره می‌برد. علاوه بر این، به کاربران کمک می‌کند تا از دستگاه‌های خود به طور مؤثرتری استفاده کرده و شیوه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی را به کار بگیرند.

فراتر از کاربرد خانگی، SmartThings Pro بر بهبود عملکرد کلی دستگاه‌های متصل به اینترنت اشیا (IoT) در محیط‌های سازمانی نیز تاثیرگذار خواهد بود. این محیط‌ها شامل سیستم‌های اسمارت ساینیج، نمایشگرهای خدماتی، سیستم‌های تهویه مطبوع، لوازم دیجیتال و موارد بسیار دیگری می‌شود. این پلتفرم همچنین با برقراری ارتباط بین محصولات مختلف اینترنت اشیا، به مشتریان سازمانی کمک می‌کند تا عوامل محیطی مختلف از جمله: دما، رطوبت و نور را با کارآمدی بیشتری مدیریت کنند. علاوه بر این، امکان ادغام حسگرهایی نظیر دوربین را برای ارتقای قابلیت‌های نظارتی و کنترلی فراهم می‌آورد.
این قابلیت‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا پیکربندی و تنظیمات روزانه دستگاه‌ها را به صورت خودکار انجام دهند که در نهایت منجر به عملکردی کارآمدتر، پایدارتر و در عین حال کاهش هزینه‌های کلی کسب‌وکار می‌گردد.
چان‌وو پارک، معاون اجرایی شرکت سامسونگ در این باره گفت: «ما با کمک SmartThings Pro، راهکارهای اینترنت اشیاء (IoT) سامسونگ را برای بازار B2B بیش از پیش تقویت می‌کنیم. راهکارهای سفارشی ما، عملکرد نمایشگرها را در ساختمان‌های مسکونی، فضاهای اقامتی، اماکن عمومی از جمله: مدارس و همچنین فضاهای تجاری مانند: فروشگاه‌ها، هتل‌ها و دفاتر ارتقا می‌دهند. SmartThings Pro نه تنها عملکرد این بخش‌ها را بهبود می‌بخشد، بلکه هزینه‌ها را نیز کاهش می‌دهد».

EMDX : نمایشگری فوق کاربردی برای کسب‌وکارها
در نمایشگاه InfoComm 2024، سامسونگ برای اولین بار از نسل جدید نمایشگرهای فوق کم‌مصرف Color E-Paper خود با نام مدل EMDX رونمایی کرد. این محصول جدید با ترکیب بی‌نقص جوهر دیجیتال با فناوری نوآورانه رنگی جوهر الکترونیک، می‌تواند جایگزین نمونه‌های تبلیغاتی آنالوگ یا کاغذی شود.

نمایشگر رنگی جوهر الکترونیک (E-Paper) سامسونگ، جایگزینی بسیار سازگار با محیط زیست برای روش‌های تبلیغاتی سنتی است و در عین حال، قابلیت نمایش با وضوح بالا را برای کسب‌وکارها تامین می‌کند. این نمایشگر هنگام نمایش تصاویر ثابت، کمتر از ۰٫۰۰۵ وات مصرف انرژی دارد و در مقایسه با دیجیتال ساینیج‌های سنتی، هنگام تغییر تصاویر، انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند. علاوه بر این، مدیران می‌توانند با تنظیم برنامه‌هایی برای خاموش و روشن شدن خودکار، این نمایشگر را از راه دور کنترل کنند و در مصرف انرژی صرفه‌جویی نمایند.
این نمایشگر ۳۲ اینچی از وضوح تصویر QHD (2,560 x 1,440 پیکسل) و طیف رنگی ۶۰ هزار رنگ (۶ رنگ برای هر پیکسل: قرمز، زرد، سبز، آبی، سفید و مشکی) بهره می‌‎برد. تنها ۲٫۹کیلوگرم وزن و ۱۷٫۹میلی‌متر ضخامت دارد. این صفحه نمایش بدون نیاز به پایه‌های اضافی به راحتی روی دیوار، میز و حتی سقف نصب می‌شود. این انعطاف‌پذیری به کسب‌وکارها و تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا نمایشگر رنگی E-Paper خود را در مکان‌های مختلف مستقر کنند تا علاوه بر جذب مخاطبان به طور مؤثر، هزینه‌های عملیاتی را نیز کاهش دهند.
نمایشگر رنگی E-Paper سامسونگ شامل یک اپلیکیشن موبایل اختصاصی است که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی محتوای مورد نظر خود را ایجاد کرده یا آن را تغییر دهند. این نمایشگر همچنین از راهکار VXT سامسونگ پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب امکان نظارت لحظه‌ای و مدیریت یکپارچه از راه دور برای چندین نمایشگر به طور همزمان فراهم است. VXT CMS Canvas همچنین مجموعه‌ای از قالب‌های بهینه‌سازی‌شده برای نمایشگرهای E-Paper ارائه می‌دهد که تولید محتوا در بخش‌های مختلف را آسان‌تر می‌سازد.
این محصول جدید برای شارژ و انتقال اطلاعات، دو درگاه USB-C دارد و همچنین از اتصال وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. شامل هشت گیگابایت حافظه داخلی، یک قاب قابل تعویض برای تغییر رنگ بدنه و قابلیت اتصال به دیوار با استاندارد پایه VESA است که امکان اتصال انعطاف‌پذیر، گزینه‌های شخصی‌سازی و روش‌های متنوع نصب را برای کاربران فراهم کرده است.

فناوری نوآورانه E Ink Spectra 6، راهکاری پیشرفته در نمایشگرهای رنگی است که به منظور تبلیغات درون‌فروشگاهی، تابلوهای اعلانات داخلی و جایگزین شدن با پوسترهای کاغذی طراحی شده است. این فناوری با داشتن طیف رنگی گسترده‌تر و الگوریتم پیشرفته نمایش رنگ، عملکرد بازاریابی و تبلیغات را بهبود می‌بخشد.
دکتر فی گان، رئیس هیئت مدیره شرکت E Ink Holdings، در این باره گفت: «ما بابت همکاری با سامسونگ و معرفی راهکار نوآورانه E Ink Spectra 6 با ابعاد ۳۲اینچ برای بازار ساینیج بسیار هیجان‌زده‌ایم. این همکاری، تعهد ما در به‌کارگیری راهکارهای پیشرو برای نمایشگرها در آینده‌ای درخشان‌تر را برجسته می‌کند. با ادغام فناوری پیشرفته جوهر الکترونیکی (E Ink) برای نمایشگرهای رنگی و تخصص سامسونگ در زمینه ساینیج، ما آماده‌ایم تا نوعی از نمایشگرهای کم‌مصرف رنگی را ارائه دهیم که تبلیغات و ارتباطات دیجیتال را متحول کرده و در عین حال، استراتژی‌های پایداری را تقویت می‌کند».

تخته وایت‌برد تعاملی : هوش مصنوعی در جهت بهبود یادگیری
تخته وایت‌برد تعاملی (سری WAD) سامسونگ که اولین بار در نمایشگاه ISE معرفی شد، در رویداد InfoComm امسال با قابلیت‌های جدیدی از جمله هوش مصنوعی مولد، حضور داشت.
توانایی رونویسی خودکار از درس‌های گفتاری و ایجاد خلاصه‌های دقیق کلاسی که نکات کلیدی و موضوعات اصلی را برجسته می‌کند، از قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی این تخته هوشمند هستند. با تجزیه و تحلیل رونویسی صدای مدرس، مطالب نوشته شده روی نمایشگر و مطالب آموزشی ارائه شده، می‌توان آزمون‌هایی را نیز برای دانش‌آموزان تهیه کرد. این تخته‌ها همچنین از الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای بهبود دقت محتوا و محدود کردن محتوای نامناسب استفاده می‌کنند.

به علاوه، این تخته هوشمند به لطف همکاری با شرکت فناوری آموزشیMerlyn Mind، از امکان تشخیص صدای بهینه‌سازی‌شده برای محیط‌های آموزشی بهره می‌برد. این امکان، کنترل نمایشگر تعاملی سامسونگ را آسان‌تر کرده و به سازگاری کارکردهای آن با برنامه درسی خاص هر مدرسه کمک می‌کند.
دکتر ساتیا نیتا، مدیر عامل Merlyn Mind، معتقد است: «ما از همکاری با شرکت سامسونگ به عنوان رهبر جهانی فناوری و نوآوری آموزشی بسیار خوشحالیم. سامسونگ سابقه طولانی در به‌کارگیری فناوری‌های پیشرفته در کلاس‌های درس دارد که بیش از یک دهه پیش با معرفی کروم بوک (Chromebook) آغاز شد. ما با همکاری هم، همچنان به ادغام هوش مصنوعی هدفمند آموزشی خود با راهکارهای سامسونگ در مسیر ایجاد محیط‌های یادگیری جذاب‌تر و مؤثرتر ادامه خواهیم داد».
این قابلیت‌های جدید، در اواخر سال جاری میلادی برای هر سه مدل با اندازه‌های مختلف ارائه خواهند شد که تجربه‌ کاربری راحت‌تر و محیط یادگیری زمینه‌ای بالاتری را فراهم می‌کنند.

تلویزیون‌های تجاری سری BED: کیفیت تصویر استثنایی با قابلیت‌های انعطاف‌‎پذیر
در نمایشگاه InfoComm 2024، سامسونگ همچنین سری تلویزیون‌های تجاری BED خود را نیز به نمایش گذاشت. این سری جدید ضمن ارائه کیفیت تصویر UHD، در انعطاف‌پذیری نیز عملکرد قابل‌توجهی دارد. تلویزیون‌های تجاری سری BED در ابعاد مختلف ۴۳، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵ یا ۸۵ اینچ عرضه می‌شوند. این تنوع ابعاد، تلویزیون‌های جدید سامسونگ را برای تقریبا هر فضایی مناسب نموده و آنها را به انتخابی بهینه برای ارتقای سبک و عملکرد انواع محیط‌های متنوع تبدیل می‌کند. این راهکار نوین نیازهای بخش‌های مختلفی از جمله: صنعت رستوران‌داری، آموزش، دفاتر اداری کوچک یا خانگی و دیگر کسب‌وکارهای نوپا را برطرف می‌سازد.

جدیدترین تلویزیون‌های تجاری سری BED سامسونگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴میلادی به صورت جهانی عرضه خواهند شد. کسب‌وکارها می‌توانند به راحتی از اپلیکیشن مخصوص این تلویزیون‌ها روی دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید یا iOS، برای مدیریت از راه دور، زمان‌بندی و نمایش محتوای سفارشی مدنظر خود استفاده کنند.
به علاوه این دستگاه‌ها از قابلیت‌های SmartThings Pro و Samsung VXT نیز پشتیبانی می‌کنند. بدین ترتیب، با کیفیت ۴K خود و مدیریت دستگاه روان و آسان، ضمن برآورده کردن نیازهای متنوع کسب‌وکارها، وضوح تصویر زنده‌ای را برای کاربران خود فراهم می‌کنند.

رویداد InfoComm 2024 از ۱۲ تا ۱۴ ژوئن امسال در شهر لاس‌وگاس برگزار شد. در رویداد امسال، سامسونگ بار دیگر جایگاه خود را به عنوان برند پیشرو و رهبر این صنعت به نمایش گذاشت. سامسونگ به تعهد خود در ایجاد فرصت‌های جدید برای کسب‌وکارها از طریق نمایشگرها و راهکارهای نوآورانه پایبند است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.