×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
سامسونگ مانیتورهایSmart سری ۲۰۲۳ خود را عرضه کرد

مانیتورهای M8، M7 و M5 سامسونگ که با نام‌های M80C، M70C و M50C عرضه شده است، علاوه بر افزایش بهره‌وری به کاربران این امکان را می‌دهد که حین تماشا، بازی و یا کار، دستگاه خود را مطابق با سبک و همچنین نیاز خود تنظیم کنند و تجربه منحصربه‌فردی را برای خود رقم بزنند. 

هون چانگ، معاون اجرایی بخش نمایشگر‌های شرکت سامسونگ گفت: «ما با این خط تولید جدید به ویژه نسخه پیشرفته M8، ظرفیت‌های مانیتورهای سری Smart خود را در سطح جهانی بالا بردیم. اکنون کاربران تنها با یک مانیتور می‌توانند به راحتی و بدون هرگونه چالشی از برترین سرگرمی‌ها‌ و بازی‌ها با بیشترین بهره‌وری ممکن لذت ببرند».

طراحی زیبا، متناسب با هر سبک و فضایی

این سری جدید، متشکل از ۹ مانیتور همه‌کاره است که با رنگ‌ها و ابعاد متنوع مطابق با نیاز و علایق طیف گسترده‌ای از کاربران طراحی شده‌‌اند. نسخه‌های M8 و M7 در اندازه ۳۲ اینچ و نسخه M5 در دو اندازه ۳۲ و ۲۷ اینچی ارائه شده است. مانیتورهای نسخه M8 با وضوح UHD و روشنایی ۴۰۰ نیت در رنگ‌های سفید، آبی، صورتی و سبز موجود است. نسخه M7 با وضوح UHD و روشنایی ۳۰۰ نیت در رنگ سفید و نسخه M5 با وضوح Full HD در رنگ مشکی و سفید براق عرضه می‌شود.

نسخه‌های M8 و M7 که با طراحی جدیدی تحت عنوان Iconic Slim معرفی شده‌اند، بسیار باریک هستند؛ به‌طوری که باریک‌ترین بخش نمایشگر دارای اندازه‌ای ۱۱٫۳۹ میلی‌متری است. این دو نسخه همچنین دارای یک الگوی ارگانیک و خاص به نام Herringbone (طراحی به‌صورت خطوط چپ و راست V شکل) در پشت دستگاه است که به منظور افزایش زیبایی مانیتور و محیطی که در آن قرار دارد اعمال شده است. علاوه بر این‌ها پایه قابل تنظیم در نسخه M8 به کاربران کمک می‌کند ارتفاع مانیتور را هر زمان که می‌خواهند به ‌راحتی تنظیم کنند و در عین حال محیطی منظم ایجاد کنند. صفحه نمایش این نسخه همچنین با قابلیت چرخش ۹۰ درجه‌ای، خستگی ناشی از اسکرول‌کردن و مرور فایل‌های طولانی را کاهش می‌دهد.

تعاریفی جدید از سرگرمی

فناوری‌ها و قابلیت‌های مانیتور مدل M8 نسبت به نسل قبلی خود بهبودهای قابل توجهی کرده است. به لطف وضوح ۴K، فناوری HDR 10+ و روشنایی ۴۰۰ نیتی، مانیتور M8 تصاویری درخشان و واضح را برای ارائه بهترین تجربه‌های سرگرمی در یک مانیتور ارائه می‌دهد. کاربران مانیتور M8 همچنین می‌توانند از دسترسی آسان به سرویس Gaming Hub سامسونگ، پلتفرم‌های پخش محتوا و همچنین منوی هوشمند Smart Hub که سرویس‌هایی مانند Prime Video، Netflix و YouTube را ارائه می‌دهد نیز لذت ببرند. افزون بر آن، گستره طیف رنگی sRGB در هر دو نسخه M8 و M7 تا ۹۹% افزایش یافته و هر محتوایی را با رنگ‌های درخشان برای طراحان و سازندگان زنده می‌کند. 

مانیتورهایی ارتقایافته با حداکثر بهره‌وری

مانیتورهای Smart سری ۲۰۲۳ سامسونگ نسبت به نسل قبلی خود دارای قابلیت کنترل از راه دور یکپارچه و راحت‌تری شده است. این مانیتورها با اتصال بی‌سیم به کامپیوتر، فضای کار بهینه‌شده‌ای را فراهم می‌کند. نسخه M8 همچنین دارای یک دوربین مگنتی (آهن‌ربایی) است که امکان جابجایی دارد و کاربران می‌توانند بدون نیاز به خرید محصولات جانبی اضافی از دوربینی با کیفیت بهره‌مند شوند. این دوربین که از طراحی SlimFit برخوردار است دارای وضوح FHD و قابلیت‌هایی برای ارائه‌ها و کنفرانس‌های ویدئویی‌ است. به‌طور مثال کاربران اکنون از طریق Google Meet و یا سایر برنامه‌های تماس تصویری می‌توانند از قابلیت‌هایی نظیر Auto Framing بهره برده و جلسات آنلاین خود را مؤثرتر پیش ببرند. علاوه بر این، قابلیت Multi View نیز ارتقاءیافته است و اکنون به شما امکان می‌دهد از برنامه‌هایی مانند Microsoft 365 و مرورگر خود در حالت تمام صفحه استفاده کنید و جابجایی بین برنامه ها را کاهش دهید. البته لازم به ذکر است که تنها مدل‌های M8 وM7 از این قابلیت پیشتیبانی می‌‌کنند. همچنین برای بهبود رابط‌کاربری مانیتورهای Smart سری ۲۰۲۳ سامسونگ، کنترل از طریق ماوس و کیبورد به بسیاری از برنامه‌ها مانند SmartThings و Smart Hub اضافه شده است. بنابراین اکنون کاربران می‌توانند در کنار کنترل کامل و دیگر امکاناتی که ماوس و کیبورد فراهم می‌کند، محتوای مورد ‌علاقه خود را نیز بدون نیاز به کنترل از راه دور در این برنامه‌‌ها جستجو کنند.    

سطحی نوین با ویژگی‌های شخصی‌سازی‌شده جدید

به لطف قابلیت اینترنت اشیا (IoT Hub) که از استاندارد‌ها و پروتکل‌های Zigbee و Thread پشتیبانی می‌کند، اکنون کاربران به‌راحتی می‌توانند تمام دستگاه‌های مجهز به اینترنت اشیاء خانگی خود را از طریق یک مانیتور کنترل کنند. نسخه‌های M8 و M7 هر دو دارای دستیارهای صوتی داخلی از جمله Bixby و Alexa هستند که برای کاربران امکان کنترل مانیتور توسط صدا را مهیا می‌کند. این کنترل از راه دور با میکروفون داخلی پشتیبانی می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً با مانیتور صحبت کنند.

ویژگی جدید  My Contents که اکنون در مانیتورهای Smart سری ۲۰۲۳ در دسترس است نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا به اطلاعات مفید خود بدون صرف زمان خاصی دسترسی پیدا کنند. هنگامی که مانیتور در حالت Standby است و گوشی هوشمندی که قبلا شناسایی شده را از طریق بلوتوث (BLE) تشخیص می‌دهد، صفحه نمایش با محتواهایی شامل عکس‌های کاربر، آب و هوا و موارد دیگر روشن می‌شود و هنگامی که تلفن هوشمند خارج از محدوده قرار گیرد، مانیتور دوباره حالت Standby را از سر می‌گیرد. این امکان از طریق ویژگی بلوتوث کم‌انرژی که اصطلاحاBluetooth Low Energy  یا BLE نامیده می‌شود صورت می‌گیرد و میزان انرژی مصرفی آن بسیار پایین است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.