×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، گلکسی A10 اس از صفحه نمایش ۶.۲ اینچی IPS با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ فول اچ دی پلاس برخوردار بوده و دارای بریدگی از نوع اینفینیتی وی (Infinity-V) است (یعنی بریدگی نمایشگر V شکل خواهد بود.)

این میانرده از چیپست هشت هسته ای بهره می برد که ۴ هسته در کلاک ۲.۰ گیگاهرتز و ۴ هسته در کلاک ۱.۵ گیگاهرتز فعالیت می کنند. حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی (قابل ارتقاء با کارت حافظه) تکمیل کننده این مجموعه هستند.

تجارت گردان | سامسونگ گوشی اقتصادی گلکسی A10 اس را با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی معرفی کرد

دوربین گلکسی A10 اس از پیکربندی دوگانه برخوردار بوده و از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق سنجی تشکیل شده. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسلی (در مقایسه با دوربین ۵ مگاپیکسلی گلکسی A10) و با اپرچر f/2.0 است. به کمک این دوربین می توان قفل صفحه را نیز باز کرد.

گلکسی A10 اس از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره مند است که نسبت به باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی A10 پیشرفت محسوسی محسوب می شود. این باتری ۱۷.۶ درصد از باتری گلکسی A10 ظرفیت بیشتری دارد. درگاه این گوشی احتمالا از نوع مایکرو USB خواهد بود.

این گوشی با سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری One UI به دست خریدار می رسد. هنوز از تاریخ عرضه این گوشی اطلاعاتی در دست نیست ولی تاکنون مشخص شده در چهار رنگ آبی، سبز، قرمز و مشکی به ویترین فروشگاه ها راه خواهد یافت.

سامسونگ خانواده گلکسی A را اوایل سال جاری میلادی برای جایگزین کردن خانواده گلکسی J روانه بازار کرد. این خانواده از دوربین چندگانه، باتری بزرگ تر و قیمت کمتر برخوردارند.

لیست مشخصات گلکسی A10 اس:

تجارت گردان | سامسونگ گوشی اقتصادی گلکسی A10 اس را با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی معرفی کرد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.