قربان اسکندری مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه «بررسی نقشه راه تحول دیجیتال بانک مسکن» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا گفت: بانک مسکن در برخی حوزههای بانکداری دیجیتال از جمله راه اندازی سامانه کشف تقلب و احراز هویت و افتتاح حسابهای غیر حضوری عملکرد مناسب و خوبی داشته است.
وی با بیان اینکه باید تحول دیجیتال نسبت به دیجیتالسازی جدا و به این دو مقوله به طور جداگانه نگاه شود، اظهار کرد: تحول دیجیتال به تجربه مشتری باز میگردد و بنابراین باید توسعه یافتهتر و عملیاتیتر از بحث دیجیتالیسازی دنبال شود.
مدیر کل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه سبک زندگی مشتریان بانک مسکن باید وارد کار حوزه تحول دیجیتال در این بانک شود، اظهار کرد: مشتریان بانک مسکن مشتریان خاصی هستند و تجربیات آنان با توجه به برخوردی که با این بانک دارند، متفاوت است؛ بنابراین باید سبک زندگی مشتریان بانک مسکن در خدمات الکترونیکی این بانک لحاظ شود.
اسکندری افزود: خدمات خودکار، شهودی و شخصیسازی شده در ۱۰ ساله آینده عملکرد بانکها حرف اول را میزند. باید در آینده به مشتری تحلیل رفتار بدهیم و باید زودتر از مشتری نیازهای آنرا شناسایی و خدمات لازم را به آنها ارائه دهیم.
وی با تشکر از اقدامات بانک مسکن در حوزه بانکداری دیجیتال تصریح کرد: محصولات خوبی در این حوزه معرفی شد و توانایی خوبی در این بانک در حوزه تحول دیجیتال وجود دارد که امیدواریم بانک مسکن با توجه به ظرفیت خود مسیر خوبی را در آینده طی کند و شاهد ارایه خدمات بیشتری در حوزه بانکداری دیجیتال از سوی این بانک باشیم.
علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت…
رهبر معظم انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر…
مدیرعامل پتروشیمی ایلام، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.
دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی در پیامی این روز را به همه آتش نشانان…
داود جعفریفر؛ مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با صدور پیامی هفتم مهرماه روز آتشنشانی و…
مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی پیام تبریکی به شرح…