×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سخنگوی فدراسیون فوتبال: اجماع ملی باعث حفظ حقوق باشگاه ها و تیم ملی شد

تجارت گردان | سخنگوی فدراسیون فوتبال: اجماع ملی باعث حفظ حقوق باشگاه ها و تیم ملی شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، «امیر مهدی علوی» روز چهارشنبه درپی کسب توافق بزرگ در نشست امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: هیات اعزامی ایران به مالزی بر مواضع به حق باشگاه‌های کشورمان بر بحث میزبانی رقابت ها تاکید و تصریح کردند و مجموعه وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال، مجلس شورای اسلامی، رسانه های گروهی و به ویژه مردم عزیز هم در روزهای گذشته مواضع واحد و متحدی را اتخاذ کردند که در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در برابر اجماع ملی ضمن پذیرش شروط کشورمان تایید کرد که ایران مانند گذشته میزبان شایسته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد.

وی افزود: برگزاری مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا به میزبانی تیم های کشورمان از نظر فنی هم اتفاق مهمی است و همراهی صدها هزار تماشاگر در رقابت‌ها، کمک بزرگی در جهت موفقیت نمایندگان شایسته کشورمان خواهد بود. این موضوع با رایزنی های  گسترده دیپلماسی خردمندانه صورت گرفته در هفته اخیر به تحقق پیوست و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری مسابقات گروهی در کشورمان تضمین ارائه کرد.

علوی تصریح کرد: مهم‌ترین مساله در این پیروزی بزرگ که یک وفاق همه جانبه را در کنار خود داشت جلوگیری از تضییع حقوق تیم ملی بود. بدین ترتیب، تیم ملی هم مانند گذشته در کنار هواداران پرشور میزبان رقابت‌های خود در مقدماتی جام جهانی خواهد بود و تهدید سلب میزبانی در این مسابقات هم از روی سر ایران برداشته شد.

سخنگوی فدارسیون فوتبال در پایان گفت که این مهم فقط با حمایت تام و تمام مردم کشورمان امکان پذیر بود که یک اجماع ملی شکوهمند را شکل داد و باعث حفظ حقوق باشگاه‌ها و تیم ملی ایران شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.