×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سرآسیایی: نفت مسجد سلیمان امنیت بهتری نسبت به ما دارد

به گزارش ایسنا، مجتبی سرآسیایی، سرمربی فجرسپاسی عصر یک‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: این بازی یک شکل فینال گونه در انتهای جدول دارد. آماده بازی هستیم و خوشحالیم که این بازی در ورزشگاه حافظیه با حضور هواداران‌مان برگزار می‌شود. بازیکنان درباره شرایط بازی کاملا توجیه هستند. در این بازی‌ها تیمی که کم‌تر اشتباه کند، برنده بازی خواهد بود. به تیم نفت مسجد سلیمان اشراف کاملی داریم. بازی فردا بازی درگیرانه و فیزیکی خواهد بود. حریف به نسبت امتیاز، امنیت بیش‌تری دارد اما این امنیت به خاطر اشتباهات داوری رخ داده و این مساله جزو جدا نشدنی فوتبال ماست و امیدوارم این اشتباهات در هفته‌های پایانی کم‌تر شود. ما سیروان قربانی، رضا آقا بابایی، دانیال کردستانی، ابوالفضل بابایی و یوسف وکیا را در اختیار نداریم. باورم این است که هر بازیکنی که به میدان می‌رود، با تمام وجود انجام وظیفه خواهد و امیدوارم با عزت از زمین بیرون بیاییم.

او ادامه داد: شک ندارم تماشاگران شرایط را درک خواهند کرد و تیم خودشان را تشویق می‌کنند. تیم فجر در قلب مردم جای دارد و حساسیت روی این تیم است و با انرژی خودشان، شرایط خوبی را برای ما رقم می‌زنند تا بتوانیم خوشحال‌شان کنیم.

سرآسیایی در پایان گفت: من با شرایطی که در فجر بود، مسئولیت فنی این تیم را بر عهده گرفتم. همه بازیکنان شرایط را درک می‌کنند و می‌دانند باید با همین شرایط، بهترین اتفاق را رقم بزنیم. با وجود بازیکنان غایب تیم، بازیکنان ما نمی‌گذارند جای خالی کسی احساس شود. این تیم بر مبنای تفکرات فرد دیگری بسته شده است و برای من قابل احترام است و باید ما با همین داشته‌ها، سرمایه این مردم را در این تیم نگه داریم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.