×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سربازان دارای ۴ فرزند معاف می‌شوند

به گزارش تجارت گردان به نقل از پلیس، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ملاک عمل برای رسیدگی به درخواست سربازان وظیفه اعم از سربازان عادی، امریه و طلاب سند رسمی ازدواج، شناسنامه پدر و تاییدیه ثبت احوال است. یگان‌های خدمتی پس از بررسی و تایید مدارک و مستندات مربوطه و ثبت ترخیص آنان در سامانه، سربازان واجد شرایط را برای ثبت درخواست معافیت به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ معرفی می‌کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: سازمان وظیفه عمومی فراجا پس از بررسی و تایید شرایط سربازان ترخیص شده، کارت معافیت را صادر و در صورت عدم احراز شرایط جهت ادامه خدمت فرد را به یگان خدمت معرفی می کنند. کارکنان وظیفه فراری در صورت داشتن شرایط معافیت، پس از معرفی خود به یگان خدمتی و بررسی مدارک از یگان ترخیص و می‌توانند برای معافیت مذکور اقدام کنند.

بنا به این گزارش، کارکنان وظیفه متاهل حین خدمت که واجد شرایط معافیت نیستند می‌توانند علاوه بر ۲ ماه کسر خدمت تاهل برای فرزند اول سه ماه کسر خدمت و برای فرزند دوم چهار ماه و فرزند سوم پنج ماه کسر خدمت بهره‌مند شوند.

در این اطلاعیه آمده است، مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.