×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | سرقت از منزل یک نماینده مجلس در حال بررسی است/هیچ ادعایی هنوز تایید نشده است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از یسنا، علی القاصی مهر -دادستان تهران- در مرحله ٢٩ طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: امنیت عمومی مردم خط قرمز ما در مجموعه قضایی و پلیس است. ایجاد امنیت و ثبات آرامش برای شهروندان برای ما در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد دستگاه قضایی در این بخش برخورد قاطع و سریع افرادی است که با دستبرد زدن به اموال مردم این امنیت را به مخاطره می اندازد گفت: برای برخورد با این دسته از مجرمان و متهمان دستگیر شده در دادسراها شعب ویژه ای را تشکیل دادیم و پرونده این افراد در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

وی افزود: افرادی که سابقه دار هستند و برای بار دوم یا بیشتر دستگیر می شوند باید مجازات به طور کامل برایشان اعمال شود بنابراین به این افراد تخفیفات قانونی تعلق نمیگیرد.

دادستان تهران افزود: دستگاه قضایی برای افرادی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند ملاحظه ای برایشان ندارد.

القاصی مهر در پایان نیز درباره آخرین جزییات از پرونده سرقت ازمنزل نماینده مجلس گفت: این موضوع در حال بررسی است و هیچ ادعایی در این پرونده هنوز تایید نشده است.

به گزارش ایسنا، بیست‌ونهمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت با تلاش پلیس‌های تخصصی و همکاری با دادستانی تهران انجام شد که در این مرحله ۴۰۹ حکم قضایی به اجرا در آمد.  در این طرح رعد ۶۸۷ نفر از سارقین، مالخران و.. دستگیر شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.