×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سرمربی اولسان: برای قهرمانی آسیا آماده‌ایم

به گزارش روز جمعه ایرنا، کیم دو هونگ در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس اظهار داشت: به بازیکنانم افتخار می کنم که به فینال آسیا رسیدند و همه تلاشم را خواهم کرد تا با قلبی خوشحال به پیروزی برسیم. تا مرحله نیمه نهایی عملکردی عالی داشتیم و اکنون باید با پرسپولیس قوی‌ترین تیم غرب آسیا رقابت کنیم.

وی افزود: پیش از بازی فینال لیگ قهرمانان استراحت و تمرینات لازم را داشتیم. برای این بازی به خوبی آماده شدیم و زمان را از دست ندادیم. پرسپولیس نشان داده که منظم و قدرتمند است. دیدار فینال، آخرین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود که اهمیت زیادی دارد و به جای تحمل فشار، بازی خود را انجام می دهیم و از آن لذت می بریم.

سرمربی اولسان با بیان اینکه اگر خط تهاجمی تمرکز را حفظ کنیم به گل می رسیم، گفت: باید شیوه‌های مختلفی را خط تهاجمی به کار بگیریم. 

وی با بیان اینکه قطر برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به خوبی آماده بود، عنوان کرد: از این کشور برای چنین میزبانی و جو خوبی تشکر می کنیم. قرنطینه سخت است اما بازیکنان توانستند با شادی و لحظات خوش بر این سختی فایق آیند. به نظرم این کشور می‌تواند جام جهانی را نیز به خوبی برگزار کند.

کیم دو هونگ خاطرنشان کرد: پیش از این با هدایت جئونبوک در اینجا حاضر بودم. این تجربه می‌تواند به من خیلی کمک کند. به عنوان مربی این تیم به یاد دارم که چگونه بازیکنان از ابتدای مسابقات با هم دوستی و رقابت را گذراندند. رفتار آنها تا فینال فوق العاده بود و آنها قلبی خوشحال و مهربان دارند.

وی با بیان اینکه  شیوه بازی اولسان تغییر نکرده است، افزود: این بازیکنان را باور دارم و مهم نیست در چه بازی قرار داریم و چقدر یک بازی می‌تواند اهمیت داشته باشد.  در این رقابت بسیار سخت تلاش کردیم و آماده شدیم تا بازی خودمان را تا انتها به اجرا گذاریم. می‌توانیم قهرمان آسیا شویم.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از فردا(شنبه) ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف  اولسان هیوندای کره‌جنوبی خواهد رفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.