×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل عامل حادثه تروریستی مجلس بودند

تجارت گردان | سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل عامل حادثه تروریستی مجلس بودند

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شبکه خبر، در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود سالگرد حادثه تروریستی مجلس را تسلیت گفت و اظهار داشت: امروز یادآور حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی است. در ابتدای جلسه از شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی یاد می‌کنیم.

رئیس مجلس اظهار کرد: آن حادثه نمادی بود از اینکه دشمن چه خواب‌های شومی را برای ملت ایران دیده و اگر مجاهدت سربازان و نگهبانان وحدت و به ویژه مجاهدت سربازان فرامرزی وطن نبود آن‌ها از هیچ جنایتی در حق مردم ایران مضایقه نمی‌کردند.

وی ادامه داد: گرچه ظاهراً یک حمله تروریستی عامل آن واقعه بود، اما اکنون این موضوع اثبات شده است که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و برخی کشور‌های منطقه پشت آن حادثه بودند و اگر دستشان می‌رسید برای کشتار دسته جمعی در خیابان‌های تهران هم برنامه داشتند.

قالیباف گفت: شهدای آن حادثه قهرمان‌های ملی هستند که خون پاک آن‌ها ارزش جهاد در برابر تروریسم سیاه وهابی صهیونیستی را به همه ما یادآوری می‌کند بر همه آن شهدا و شهدای مدافع حرم درود می‌فرستیم و امیدواریم در این مکان که خون‌های پاک آن‌ها ریخته شده ان شاءالله توفیق خدمت به اسلام و ملت ایران و انقلاب اسلامی را همه ما داشته باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.