×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سرپرست اداره کل شناسایی و تملک اموال سازمان اموال تملیکی منصوب شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در مراسم معرفی سرپرست اداره کل شناسایی و تملک اموال سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، صاحب حجتی عضو هیئت مدیره و قائم مقام سازمان، سعید غلامی عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول، علیرضا نورنژاد عضو هیئت مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول و روح الله آبداریان مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استان‌ها حضور داشتند.

در این آیین قائم مقام سازمان تغییر و تحول در نظام اداری را امری بدیهی دانست و گفت: تغییرات در ادامه تلاش دوستان است که با توجه به سیاست های جدید مدیریتی، نیاز به تجربیات جدید و رویکردهای جدید دیده می شود.

حجتی در ادامه اظهار داشت: حوزه معاونت حقوقی اتفاقات بسیار میمون و مبارک را برای سازمان رقم زده است بحمدالله با رویکردی عالمانه با حداکثر توان، تلاشی وافر را از خود نمایش می دهند.

معاون امور حقوقی و فروش اموال غیر منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، رضایی وی را فردی مجرب در حوزه امور حقوقی معرفی کرد و گفت: حضور ایشان در اداره کل شناسایی و تملک اموال سازمان اموال تملیکی حوزه معاونت قضایی مغتنم است.

نورنژاد در ادامه بیان داشت: در دوران تحول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی سعی داریم از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف و برنامه ها بهره کافی را برده و امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف سازمان و هیئت مدیره شرایطی را برای بهبود اوضاع تدارک دیده و اجرایی کنیم.

غلامی باغی نیز سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی را یکی از سازمانهای مهم ذیل وزارت امور اقتصادی و دارایی دانست و گفت: متاسفانه این سازمان  مورد کم توجهی قرار گرفته است که تلاش‌های اخیر این نقش را در سطح کشور برجسته و نمایان کرده است.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان با اشاره به ارتقای سطح تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای این سازمان تصریح کرد: وظیفه همکاران حوزه حقوقی بیشتر از گذشته قابل مشاهده است، زیرا ایشان نقش پشتیبانی شاغلین همه حوزه ها را دارند که شایسته تقدیر هستند.

آبداریان نیز در این جلسه وظیفه امور حقوقی در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی را بسیار مهم و حیاتی خواند و تصریح کرد: معاونت امور حقوقی در حقیقت به عنوان فضایی در سازمان است که همه ادارات زیر مجموعه حوزه‌های مختلف و معاونت ها با آن سروکار دارند و می‌تواند تلاش های دوستان را کامل کرده و وظیفه قانونی سازمان را در جامعه با شرایط مطلوب در معرض دید همگان و قضاوت حقیقی مردم قرار دهد.

پیش از رضایی، محمد مهدی درخشانی عهده دار این مسئولیت بود که با ابلاغ مدیرعامل به عنوان «مشاور مدیرعامل» از این پس فعالیت خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.