×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
سرپرست جدید مدیریت شعب استان گیلان معرفی شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در این جلسه که علاوه بر معاون امور استان‌ها و بازاریابی، مدیران امور شعب و امور اعتبارات و سرمایه‌گذاری و نیز سرپرست معاونت راهبری امور شعب هم حضور داشتند، عملکرد شعب استان گیلان بررسی و در خصوص ارتقای عملکرد شعب و راه‌های رفع مشکلات مطرح‌شده، تدبیر و هم‌اندیشی شد.
معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون در این جلسه با تأکید بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بانک، همچنین جذب منابع ارزان‌قیمت، توسعه درآمدهای مشاع و غیر مشاع، افزایش صدور ضمانت‌نامه و تسهیلات خرید دین را ازجمله اولویت‌های اجرایی برنامه‌های عملکردی برشمرده و تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌های منعقده بایستی بر محور سنجش منابع و نیازها و توسعه‌بخشی در بخش‌های اقتصادی تهیه و تنظیم گردد.
معادی افزود: روسای شعب و همکاران بایستی عملکرد خود را معطوف به ارائه کلیه خدمات بانکی به مشتریان نمایند و صرفاً به پرداخت تسهیلات به‌عنوان تنها خدمت بانکی به مشتریان بسنده نشود تا در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی هوشمندانه رفتار گردد.
در ادامه این جلسه، مدیر امور اعتبارات و سرمایه‌گذاری البرزی ضمن تجلیل از شعب موفق گیلان از تحقق برنامه‌های اعتباری و تلاش همکاران حوزه اعتباری استان تقدیر نمودند.
البرزی تأکید کرد: عملکرد استان گیلان نسبت به گذشته رشد قابل‌توجهی داشته و تحقق برنامه‌های عملیاتی بی‌شک به‌واسطه تلاش مضاعفی است که همکاران نسبت به گذشته از خود نشان داده‌اند.
همچنین در پایان این جلسه ابراهیم واسعی ریس شعبه سعدی رشت به‌عنوان سرپرست استان گیلان منصوب و حکم انتصاب وی توسط معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون تقدیم ایشان شد. به‌علاوه از زحمات نوری معاونت اعتبار در زمان تصدی به‌عنوان سرپرست استان نیز با اهدای لوح تقدیر از سوی معادی تقدیر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.