×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

علیرضا جعفری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بعد از این‌که اواخر خردادماه آقای بزرگ‌زاده را با توجه به تجاربشان در سایر حوزه‌ها به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید پرند معرفی کردیم، می‌بایست تاییدیه‌های فنی از مدیران استانی برای او اخذ می‌شد. از سوی دیگر وی مشکلاتی از بابت رفت و آمد و بعد مسافت با محل زندگی خود داشت که سه بار استعفا داد. دو مرتبه با استعفای او مخالفت شد تا این‌که نهایتا کمیته فنی انتصابات شرکت عمران شهرهای جدید با استعفای سوم ایشان موافقت کرد.

وی افزود: در حال حاضر برای این‌که در زمینه خدمات به مردم پرند وقفه‌ای ایجاد نشود مهندس صیادی از اعضای هیات مدیره را معرفی کردیم. ایشان هم باید مراحل فنی را طی کند و در صورت تایید کمیته‌های تخصصی به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند مشغول به فعالیت شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که موضوع آقای بزرگ‌زاده خیلی حساس نیست افزود: مباحث امنیتی که بعضا در مورد شرکت عمران پرند مطرح می‌شود گمانه‌زنی است و تخلف خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی اظهار کرد: موضوع مدیریت در شهرهای جدید یک مساله چندوجهی است که مباحث مختلفی اعم از حوزه تخصصی شهرسازی، عمرانی، اقتصاد شهری، اجتماعی و فرهنگی را شامل می‌شود؛ لذا باید مدیری منصوب شود که به تمام این حوزه‌ها اشراف داشته باشد؛ بنابراین کمیته فنی در این زمینه مقداری سخت‌گیرانه عمل می‌کند.

جعفری، شهر جدید پرند را دارای اهمیت دانست و گفت: افق شهرسازی و جمعیت‌پذیری ویژه‌ای برای پرند در نظر گرفته شده است. در حال حاضر انبوه پروژه‌های نهضت ملی مسکن را در این شهر داریم که باید به متقاضیان پاسخگو باشیم. تعهدات باقی‌مانده مسکن مهر هم وجود دارد. بحث سرانه‌های خدماتی، پروژه‌های زیربنایی و روبنایی این شهر نیز متناسب با جمعیت حدود ۱۴۰ هزار نفری آن رشد نکرده است؛ بنابراین به منظور جبران کمبودها و نارسایی‌ها باید کار جهادی و انقلابی صورت گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.