×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | سفر مدیر عامل بانک توسعه تعاون در همراهی با هیات دولت به استان خراسان شمالی

حجت اله مهدیان در بازدید از اداره شعب استان خراسان شمالی و در گفتگو با کارکنان این اداره، عملکرد شعب استان خراسان شمالی را در پرداخت تسهیلات اعتباری به ویژه عاملیت اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری مثبت ارزیابی نمود و افزود: با تلاش و اهتمام کلیه همکاران، عملکرد بانک در اجرای طرح های ملی، مورد رضایت هیات دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون با اشاره به پرداخت دو سوم تسهیلات بانک توسعه تعاون در سه سال اخیر، این امر را نشانگر حرکت در مسیر موفقیت و پیشرفت دانست و خاطر نشان کرد: این بانک در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری به میزان ۱۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال آفرین پرداخت ‌نموده است، همچنین حجم پرداخت تسهیلات اعتباری بانک به بنگاه‌های خرد و متوسط با اولویت تعاونی‌ها، در طرح رونق تولید در طی سه سال به میزان ۱۸هزار میلیارد ریال بوده است.

مهدیان با اشاره به ظرفیتهای استان خراسان شمالی در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی خاطر نشان کرد: ارتقای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش تعاون و ایجاد مزیت‌های رقابتی این بخش در سطوح مختلف ملی باهدف افزایش سهم این بخش در اقتصاد ملی از دیگر رسالت‌های خطیر این بانک می باشد.

گفتنی است حضور در شورای اداری استان با حضور هیات دولت و مسئولین استان از دیگر برنامه های مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این سفر خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.