×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
سقف تسهیلات بانکی ۴ برابر شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما علی بهادری جهرمی در پایان جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت با بیان این مطلب افزود: سقف تسهیلات قرض الحسنه بانک‌ها که پیش از این ۵۰ میلیون تومان بود به ۲۰۰ میلیون تومان و زمان بازپرداخت این تسهیلات هم از ۳۶ ماه به ۶۰ ماه افزایش یافت.
سخنگو و دبیر هیئت دولت گفت: تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه نیز از ۱۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافت و دوره بازپرداختش از ۶۴ ماه به ۸۴ ماه رسید.
سخنگوی دولت افزود: منابعی که مردم به صورت قرض الحسنه در بانک‌ها قرار می‌دهند تماماً در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مردم اعطا می‌شود و این افزایش تسهیلات و دوره بازپرداخت برای دسترسی بهتر و راحت‌تر مردم انجام شده است.

واریز سود سهام عدالت برای ۴۹ میلیون نفر­

سخنگوی دولت همچنی از واریز سود سهام عدالت برای حدود ۴۹ میلیون نفر تا امروز خبر داد.
آقای بهادری جهرمی افزود: امسال نزدیک به سه برابر سال گذشته سود سهام عدالت برای حدود ۴۹ میلیون نفر واریز شده است.
وی گفت: کسانی که سهامشان ۵۰۰ هزار تومانی بوده است دست کم ۵۷۰ هزار تومان سود دریافت کرده اند و کسانی که سهام عدالتشان یک میلیون تومانی بوده از جمله خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی دست کم یک میلیون تومان برای هر نفر از اعضای خانواده واریز شده است.

هیئت دولت شهرستان “جویم” را به واحد‌های تقسیمات کشوری استان فارس افزود.

علی بهادری جهرمی در بخش دیگری با اعلام این مطلب افزود: هیئت دولت همچنین با اضافه شدن دو بخش “میربک” و “ایتی وند” شهرستان دلفان در استان لرستان هم به سه بخش قدیمی این شهرستان موافقت کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.