×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سقف کوتاه آرزوهای فولاد و نکونامی که دلش اهواز است!

نکونام سه فصل خوب را در باشگاه فولاد سپری کرده است؛ از موفقیت در لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی، کسب دو سهمیه آسیایی، قهرمانی در سوپر جام تا صعود در لیگ قهرمانان آسیا. بی‌شک در تمام این موفقیت‌ها نقش جواد نکونام که در تمام این‌ سه فصل در تلاش بوده تا شخصیت تیمی فولاد را بالا برده و سرخ پوشان اهوازی را به یک مدعی تبدیل کند، بسیار پررنگ است.

به گزارش ایسنا، نکونام فصل گذشته پس از این‌که در فینال جام حذفی یعنی آخرین حضور در این تیم توانست قهرمانی را برای مردم خوزستان به ارمغان بیاورد، به دلایل مختلف و البته پس از کش و قوس‌های فروان جای خود را به عبدالله ویسی داد. تغییری که هم عجیب بود و هم به نظر می‌رسید باشگاه برای آن برنامه خاصی نداشت و تنها به فکر انتخاب یک سرمربی به جز نکونام بود؛ نتیجه کار بدون هدف نیز خیلی زود مشخص شد و باشگاه پس از چهار هفته به دلیل نتایج نامناسب، با این سرمربی قطع همکاری کرد و نکونام مجددا به فولاد بازگشت.

این قصه برای لیگ بیست و دوم نیز در حال تکرار است؛ فولاد علی‌رغم یک فصل سخت و فرسایشی در لیگ بیست و یکم به واسطه حضور در لیگ قهرمانان آسیا که با صعود شاگردان نکونام همراه بود، لیگ برتر را با رتبه پنجمی و یک پله صعود نسبت به فصل قبل به پایان رساند. در حالی‌که جواد نکونام برای فصل آینده با باشگاه فولاد قرارداد دارد و هواداران منتظرند مسئولان باشگاه اقدام به تقویت تیم طبق لیست جواد نکونام داشته باشد اما مشخص نیست به چه دلایلی در این همکاری تردید به وجود آمده است. البته نکونام پیش از پایان فصل بیست و یکم همه چیز را شفاف عنوان و موضع خود را مشخص کرد و گفت “در فولاد خوشحالم و حتی به باشگاه یک هفته مهلت داده‌ام که بر اساس لیستی که در اختیار آن‌ها قرارداده‌ام بازیکن جذب کنند” این جملات یعنی نکونام پیش از این‌که به تعطیلات برود، به ادامه همکاری با باشگاه فولاد خوشبین بوده و به جدایی فکر نمی‌کند.

اما پس از جدایی رسمی مجیدی از تیم استقلال، شرایط تغییر کرد و از نکونام به واسطه ارتباط خوبِ آجرلو با این سرمربی برای هدایت استقلال نام برده شد؛ این اتفاقات در حالی رقم خورد و هر روز نیز خبری از نزدیک شدن نکونام به نیمکت آبی‌های پایتخت و حتی تماس تلفنی مدیران استقلال با باشگاه فولاد برای گرفتن رضایت‌نامه نکونام، منتشر می‌شود که سکوت باشگاه فولاد تامل برانگیز است! سکوتی که به نظر می‌رسد باشگاه در حال حاضر عزمی برای تعیین تکلیف سرمربی خود ندارد و حتی شاید در تلاش هم نیست که قاطعانه عنوان کند، فولاد به سرمربی موفق سه فصل اخیر خود اجازه جدایی نمی‌دهد.

فولاد امسال لیگ قهرمان آسیا را در پیش دارد و باید به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها از اعتبار فوتبال کشور دفاع کند اما با تعلل در بستن تیمی که لیست بازیکنان مدنظر را نکونام به باشگاه داده و البته نامشخص بودن ادامه همکاری فولاد و نکونام، شاید فولاد مثل فصل قبل درگیر حواشی و چالش شود؛ چالشی که شاید فولاد را به مسیری ببرد که از سودای قهرمانی دور شود و همچنان سقف آرزوهای فولاد همان میانه‌های جدول باشد.

باید منتظر ماند و دید باشگاه فولاد، بازهم مثل همیشه فرصت سوزی می‌کند یا با ادامه همکاری با جواد نکونام، شرایط دیگری را برای سرخپوشان اهوازی رقم می‌زند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.