×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سلتیک مشتری زمستانی مهدی قایدی

 به گزارش تجارت گردان به نقل از “ورزش سه”، پس از درخشش های مهدی طارمی و سردار آزمون در بالاترین سطح از رقابت های فوتبال در اروپا و باز کردن دروازه بزرگان قاره سبز، حالا ممکن است شاهد ظهور یک ستاره ایرانی دیگر در این قاره باشیم چرا که اگر گفته های منابع اروپایی صحبت داشته باشد، یکی از دو تیم بزرگ اسکاتلند به دنبال باشوی کوچک است.

مهدی قایدی یکی از ستاره های آینده دار فوتبال ایران است که پس از چند سال حضور در ترکیب استقلال، تابستان امسال راهی فوتبال امارات و باشگاه شباب الاهلی شد و حالا گفته می شود که بازی چشم نواز قایدی، چشم سلتیک را گرفته است. وب سایت msn نوشته است که آنگه پوستکوگلو می تواند برای افزایش بار تهاجمی تیمش روی نیمار ایرانی سرمایه گذاری کند.

این وب سایت در گزارشی نوشته است: در حالی که دوران حرفه ای آنگه پوستکوگلو به عنوان سرمربی سلتیک شروعی متزلزل داشت و با شکست در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میدیولن شانس حضور در این تورنمنت را از دست داد و راهی لیگ اروپا شد و این تیم در ادامه حتی در بازی افتتاحیه لیگ اسکاتلند نیز برابر هارتس تن به شکست داد، اما رفته رفته اوضاع برای این مربی ۵۶ ساله بهتر شده است.

در واقع سلتیک اکنون خود را در ۱۱ بازی گذشته لیگ بدون شکست می‌بیند و همچنین عملکردهای بسیار چشمگیری در لیگ اروپا داشته است. از جمله بردهای پشت سر هم در برابر فرنس واروش و پیروزی ۳-۲ مقابل رئال بتیس هر چند که این پیروزی ها تنها منجر به ایستادن تیم در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ اروپا شد.

تجارت گردان | سلتیک مشتری زمستانی مهدی قایدی

با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات ژانویه، سلتیک یک بار دیگر با لیست رو به رشدی از بازیکنان در این زمستان مرتبط شده است، به خصوص از لیگ هایی که شاید بتوان آن را به عنوان لیگ های کمتر شناخته شده در نظر گرفت. مانند گزارشی که از علاقه سلتیک به وینگر شباب الاهلی به نام مهدی قایدی منتشر شده است.

قایدی با قد ۱۶۷ سانتی متری مهاجمی است که در فصل ۲۰۱۹/۲۰۲۰ وارد صحنه فوتبال ایران شد. این بازیکن ۲۳ ساله در ۳۰ بازی خود در لیگ برتر خلیج فارس، ۱۰ گل به ثمر رساند و ۸ پاس گل داد. او برای باشگاه استقلال توانست ۵ گل و یک پاس گل در ۱۱ بازی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به ثبت برساند.

این فرمی است که وینگر ۱٫۰۸ میلیون پوندی در ۴۰ بازی خود در تمام رقابت‌ها در فصل گذشته حفظ کرد. او همچنین در فصل ۲۰۲۰/۲۱ برای تیمش ۹ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل داد و جایزه بهترین بازیکن جوان فصل را دریافت کرد.

مهدی قایدی با الاهلی قرارداد پنج ساله دارد و سلتیک برای خرید او باید بند آزادسازی این بازیکن را فعال کند

انتقال ۱٫۳۸ میلیون پوندی به شباب الاهلی برای این ملی پوش ایرانی در تابستان امسال انجام شد. بازیکنی که ایرانی ها به او لقب “کودک شگفت انگیز” و “نیمار ایرانی” داده اند. او در لیگ امارات و طی ۹ دیدار برای تیم جدیدش شباب الاهلی، ۳ گل زده و یک پاس گل نیز داده است.

با توجه به اینکه جوتا وینگر پرتغالی سلتیک به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ تا مقطعی از ژانویه غایب خواهد بود، پوستکوگلو می تواند زمستان امسال برای یک وینگر چپ جدید وارد بازار نقل و انتقالات شود. به این ترتیب، با توجه به پتانسیل آشکار قایدی و احتمالاً قیمت مناسب برای جذب او، رئیس ۵۶ ساله سلتیک می‌تواند جواهر ۲۳ ساله ایرانی را به دست آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.