×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سود سهامداران حقیقی شرکت بیمه دی بصورت غیرحضوری پرداخت شد

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی؛ به منظور رفاه حال سهامداران حقیقی عزیز و همچنین حضورنیافتن سهامداران در بانک برای اخذ سود سهام به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا، شرکت بیمه دی برای اولین بار سود سهام سهامداران را با واریز وجوه به حساب های شبای معرفی شده در سامانه سجام پرداخت نمود.

در صورتی که سود سهامداران حقیقی به حساب ایشان واریز نشده، ایشان می توانند پس از اخذ تایید تلفنی از امور سهام شرکت (۱۶۷۱ داخلی ۱۳۶۷) در خصوص تکمیل مدارک، از تاریخ ۰۱/۰۸/۹۹ با در دست داشتن کارت ملی به شعب بانک دی مراجعه و نسبت به اخذ سود سهام خود اقدام نمایند. گفتنی است سود سهام سهامداران حقوقی نیز طبق برنامه زمان بندی اعلام شده از طریق سایت کدال، در موعد مقرر قابل پرداخت است.

بیمه دی در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت که در تاریخ ۳۱ تیرماه سال جاری برگزار شد، توانست به ازای هر سهم ٩٠٠ ریال سود نقدی مصوب نماید.

  1. غلامرضا قاسمی

    با سلام چرا شود سهام ایثارگران را واریز نمی‌کنی تا کی باید منتظر این شود باشیم مگر فروش سلامها انجام نشد که آنقدر این دست وان دست میکنند اگر مرد هستید بخدا اعتقاد دارید خوب پرداخت کنند تاکی باید منتظر اینسوی باشیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.