×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳
سومین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک ملی ایران افتتاح شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی رئیس هیات مدیره در افتتاحیه سومین دوره از المپیاد ورزشی بانوان بانک که با حضور صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره، حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی،جواد بخشی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی ، بیژن نصرتی رئیس اداره کل رفاه و درمان،مربیان تیم ها و دیگر مسئولان برگزار شد ضمن عرض خیر مقدم و تبریک دکتر نجارزاده مدیرعامل محترم بانک به مناسبت برگزاری المپیاد ، گفت: برگزاری چنین مراسمی مستلزم برنامه ریزی دقیق است تا شاهد حضور تمامی همکاران مستعد و توانمند باشیم.

وی برگزاری این جشنواره ها را موجب انتقال شادی و نشاط به خانواده همکاران و  محیط کاری آنها دانست و هدف اصلی از برگزاری این المپیادها را  استحکام روابط در محیط کاری  و سلامتی همکاران برشمرد. 

شفیعی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد با برگزاری این جشنواره ها  شاهد رفاقت های خوب و ماندگار باشیم.

صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره گفت: سعی ما این است این جشنواره ها با دقت و کیفیت بهتری برگزار شود. بانک یک موسسه صرفاً اقتصادی نیست. بانک ملی ایران نماد اعتمادی است که کل مردم در اقصی نقاط کشور نسبت به این بانک  دارند.

وی گفت: بانک ملی ایران همواره بازوی دولت بوده و در  تحولات اقتصادی کشور نقش بسزایی داشته  است . خانواده هشتاد هزار نفری بانک ملی ایران خانواده بزرگی است که وقتی دور هم جمع شوند می توانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند. یکی از ویژگی های  خوب ورزش سیاست ارتباطی است که همه برای یک هدف مقدس و رسیدن به موفقیت تلاش می کنند بنابراین می توان با این روحیه در راه رسیدن به اهداف تلاش کرد. 

در پایان مراسم بیژن نصرتی ضمن ارائه گزارشی از نحوه برگزاری جشنواره گفت: تعداد ورزشکاران در المپیاد امسال نسبت به سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته  که نشان از استقبال خوب همکاران از این جشنواره است.

نصرتی افزود: مبنای برگزاری جشنواره امسال عدالت محوری است. در المپیاد امسال تهران به عنوان یک تیم ظاهر نشده است و ادارات امور تیم های مستقل خودشان را دارند. همچنین در سال های قبل گاها همکاران برای اعزام جهت شرکت در مسابقات با مشکل روبرو می شدند که امسال سعی در رفع این موانع شده است.

نصرتی در ادامه گفت: در سال جاری پنج جشنواره برگزار کرده ایم که دو مورد از آنها برای اولین بار در سطح کشور برگزار شده است.

گفتنی است در این دوره از جشنواره ورزشی ، همکاران ورزشکار و مربیان آن ها در دو بخش تیمی و انفرادی در قالب۳۰  تیم ورزشی از ۳۱ استان در هفت رشته داژبال، والیبال، شطرنج، شنا، بدمینتون، تنیس روی میز و دارت با هم به رقابت خواهند پرداخت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.