×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سومین همایش بین‌المللی بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا افتتاح شد

تجارت گردان | سومین همایش بین‌المللی بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  ایرنا در سومین همایش بین‌المللی دست اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا، نوین‌ترین روش‌ها و برنامه‌های جهانی بازاریابی دیجبتالی و شکل‌گیری استارتاپ‌های مختلف اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی ارائه و معرفی خواهد شد.
اشتراک‌گذاری و در اختیار گذاشتن تجربیات توسط افراد مختلف، وصل کردن آدم‌ها و کسب و کارها به یکدیگر، تکیه بر هوش و استعداد و توانمندی های داخلی همگام با پیشرفت دنیا از جمله مسائلی است که در سومین همایش بازاریابی دیجیتال در خصوص آن صحبت خواهد شد.
در این رویداد که در روزهای ۱۲ تا ۱۴ دی ماه ادامه خواهد داشت، متخصصان، کارشناسان، استادان دانشگاه ها و دانشجویان و همچنین مدیران بیش از ۱۸۰۰ مرکز کسب و کارها و صنایع مختلف حضور و مشارکت دارند.
 همزمان با این رویداد نشست‌های تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و غیره نیز برگزار می‌شود.
«سومین همایش بین المللی دست اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپ ها و تولید محتوا» با حضور فعالان این حوزه روز پنج شنبه دوازدهم دی ماه ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما افتتاح شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.