×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | سپاه با همه ظرفیت در خدمت راهپیمایی اربعین است

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل ازشبکه خبر،سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه ستاد اربعین در مهران گفت: راهپیمایی اربعین حسینی نقطه همدلی مسلمانان ومحبان امام حسین (ع) است و ما موظف هستیم همه ظرفیت وتوان خود را به کارگیریم که این حرکت و جریان به زیباترین شکل مدیریت شود.
سردار سلامی افزود: استان ایلام به خصوص مردم شهر مهران این افتخار را پیدا کرده اند که خادم زوار اباعبدالله الحسین (ع) باشند و این یک توفیق آسمانی است که نصیب مردمان این خطه شده است.
سرلشکر سلامی از راهپیمایی اربعین به عنوان اقدامی بی نظیر درجهان نام برد و تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی نقطه همدلی مسلمانان ومحبان امام حسین (ع) است که نمونه آن دیدار جمعی از موکب داران عراقی با رهبر معظم انقلاب بود که مبین همدلی و قدرت مسلمانان است.
وی افزود: عاشورا به یک منبع قدرت و هویت بخش برای ما تبدیل شده است، امروز ما موظف هستیم که همه ظرفیت و توان خود را به کارگیریم که این حرکت و جریان به زیباترین شکل مدیریت شود.
فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: دشمنان ما امروز پژمرده و زخم خورده هستند و ما از آنان غافل نیستیم؛ مراقبت‌های لازم صورت می‌پذیرد و مدیران و مسئولان ما باید در این مدت در صحنه حضوری فعال و گسترده داشته باشند و بر تمام ابعاد موجود اشراف کامل داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: مردمی که در این راهپیمایی حضور دارند دعوت شده‌های امام حسین (ع) هستند و باید مراقبت کنیم تا به بهترین نحو ممکن پذیرای زوار باشیم؛ مردم استان ایلام بخصوص شهر مهران همیشه با آغوش گرم پذیرای زوار هستند.
سرلشکر سلامی در پایان تصریح کرد: سپاه از هیچ تلاش و کوششی در جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دریغ نخواهد کرد. امروز همچنین با حضور فرمانده کل سپاه ، مجتمع خوابگاهی اردوگاه اربعین با ظرفیت ۳۵۰ نفر در مرز مهران به بهره برداری رسید .
سردار سلامی همچنین از چند طرح عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استان ایلام بازدید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.