×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
سکه ۶ میلیون و ۲۰ هزار تومان شد/ کاهش قیمت نفت فعلا تاثیری بر قیمت اونس نداشته است

تجارت گردان | سکه ۶ میلیون و ۲۰ هزار تومان شد/ کاهش قیمت نفت فعلا تاثیری بر قیمت اونس نداشته است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا درباره تاثیر کاهش قیمت نفت بر قیمت اونس طلا و اثرگذاری آن در بازار طلای ایران گفت: قیمت اونس جهانی تغییرات قابل توجهی در دو روز گذشته نداشته و امروز نسبت به روز شنبه و یکشنبه روند کاهشی داشته و قیمت انس جهانی ۵ دلار افت پیدا کرده‌ است.

وی با تاکید بر اینکه در ایران قیمت ارز بیشترین تاثیر را در تعیین نرخ طلا و سکه دارد،‌ افزود: از انجایی که قیمت اونس جهانی کاهش پیدا کرده و نرخ ارز هم تغییری نداشته امروز شروع کاری بازار کشور با ثبات قیمت همراه بوده است و به نظر نمی رسد که تغییرات عمده‌ای را پیش رو داشته باشیم.

کشتی آرای ادامه داد: کاهش قیمت نفت هفته گذشته تاثیر خود را بر روی قیمت انس گذاشت و باعث شد که انس طلا ۸۰ دلار افزایش قیمت داشته باشد بنابراین کاهش دوباره نرخ نفت فعلا تاثیر دوباره‌ای بر روی قیمت انس نگذاشته است.

وی با اشاره به قمیت امروز طلا و سکه در بازار اظهار داشت: با توجه به کاهش ۵ دلاری اونس طلا و دلار ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومانی،‌ قیمت سکه طرح قدیم ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان،‌ طرح جدید ۶ میلیون و ۲۰ هزار تومان،‌ نیم سکه سه میلیون و ۱۰ هزار تومان،‌ ربع سکه یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان است.

کشتی آرای افزود: همچنین امروز سکه یک گرمی به قیمت ۷۹۰ هزار تومان، هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و طلای ۱۸ عیار هم ۶۰۷ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش می رسد.     

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.