×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر؛ در مراسم تکریم و معارفه مدیرشعب بانک توسعه تعاون در استان بوشهر از تلاش‌های سیدمجتبی حسینی تقدیر و با حکم محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون، سید علمدار شایان به سمت سرپرست مدیریت شعب این بانک در استان بوشهر معرفی گردید.
احمدی معاون مدیرعامل بانک در امور حقوقی و نظارت با اشاره به لزوم حرکت پرشتاب‌‌تر در مسیر بانکداری الکترونیک ابراز امیدواری کرد، با تلاش و کوشش همه همکاران و رهنمودهای تاثیرگذار مدیریت و اعضای هیات‌مدیره بانک، همواره جزو بانک‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات به تعاونگران و فعالان اقتصادی در استان‌ها باشیم.
در ادامه احمدی افزود: مشتری‌‌مداری، حفظ و جذب مشتریان کلان در بانک خصوصاً فعالان بخش تعاون، صنعت و تولید از اولویت‌های بانک توسعه تعاون و ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در مسیر افزایش سهم بانک در بازار است.
معاون مدیرعامل بانک در امور حقوقی و نظارت ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ۵ ساله حسینی مدیر سابق شعب بانک توسعه تعاون در استان بوشهر، متن لوح سپاس سرپرست بانک را قرائت و از تلاش‌های ایشان در بهبود و اعتلای نام بانک توسعه تعاون در استان بوشهر تجلیل و قدردانی کرد.
کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با بیان این که استان بوشهر در جذب منابع، رفع تعهدات ارزی و دیگر شاخص‌ها به موفقیت‌های در خور توجهی دست یافته است، افزود: برای تعالی استان بهترین نسخه انتخاب هوشمند نقشه‌ راه بر اساس استراتژی‌های فعلی بانک و جدیت و تلاش برای دستیابی به اهداف است و این مهم جز با همدلی کلیه کارکنان در استان و درنظرداشتن رضای خدای متعال و خدمت به مردم میسر نخواهد شد.
شایان سرپرست مدیریت شعب استان بوشهر نیز ضمن تشکر از خدمات حسینی مدیرشعب سابق استان بیان کرد: رسیدن به اهداف بانک در قالب کار تیمی و هماهنگ امکان‌پذیر است که تلاش می‌شود در ادامه موفقیت‌های استان بوشهر گام‌های موثر، راهگشا و پرشتاب‌تری برداشته شود.
گفتنی است سید علمدار شایان سرپرست جدید مدیریت شعب استان بوشهر پیش از این عهده‌دار معاونت اعتباری حقوقی استان بوشهر و استان لرستان بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.