×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیزدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار آغاز به کار کرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی فولاد خوزستان، سید شمس‌الدین حسینی با بیان اینکه فولاد یک صنعت مادر به شمار می‌آید، افزود: نقش این صنعت در ارزآوری، ایجاد ارزش‌افزوده و اشتغال‌زایی صنایع بالادستی و پایین دستی انکارناپذیر است. تقاضا در فولاد طبق پیش‌بینی‌‌ها در صورتی که ملاحظات زیست‌محیطی در مورد انتشار کربن در نظر گرفته نشود،  ۳۱ درصد رشد خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: روند سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف بر تقاضا برای فولاد نامطلوب بوده است. نه تنها سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بلکه سرمایه‌گذاری‌های در تملک دولت نیز تحت فشار است و نوید خوبی برای تولید نمی‌دهد.  سرمایه‌گذاری‌های جدید در زنجیره فولاد باید در دو حوزه تامین ماده اولیه پایدار و سرمایه‌گذاری در حوزه تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر صورت گیرد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، ایجاد فرصتی ارزشمند جهت تعامل میان کلیه دست‌اندرکاران و فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی، بهبود فضای کسب‌وکار و تسهیل‌ فعالیت‌های اقتصادی در این حوزه، اهداف این همایش را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، سیزدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار ۱۸ الی ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. شرکت فولاد خوزستان صادرکننده نمونه ملی و دومین قطب تولیدکننده فولاد کشور، علاوه بر حمایت معنوی، در سالن A غرفه فعال دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.