×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
سی و هفتمین فروم اینترنت اشیا ایران برگزار شد

تجارت گردان | سی و هفتمین فروم اینترنت اشیا ایران برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور به عنوان اپراتور پیشگام در ارایه خدمات نوین، دوشنبه ۹ دی ماه میزبان برگزاری سی و هفتمین فروم اینترنت اشیا، در ساختمان مرکزی این شرکت بود.

در این فروم که با حضور نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت توانیر، شرکت صا ایران، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و شرکت‌هایی از این دست برگزار شد تاثیرات پایش و مدیریت سوخت از طریق اینترنت اشیا بررسی شد.

از جمله موضوعات مطرح شده در این فروم صرفه‌جویی ۴ هزار مگاواتی برق ۲۰ هزار مشترک با استفاده از کنتور هوشمند در تابستان ۹۸ و استفاده از این تجربه موفق برای مدیریت مصرف انرژی دو استان تهران و البرز بود.

گفتنی است فروم اینترنت اشیاء ایران (IiF )، نمایانگر تعامل سازنده و پویا میان تمامی ذی نفعان اکوسیستم IoT (اینترنت اشیا) کشور است که در قالب یک ساختار غیر دولتی پیشرو و تصمیم ساز، زمینه رشد و توسعه درون‌زا و برون‌گرای خدمات اینترنت اشیا در تمامی بخش‌های اقتصادی کشور را فراهم خواهد آورد.

اینترنت اشیا، به معنی اتصال دستگاه‌های مختلف به یکدیگر از طریق اینترنت است. این قابلیت افراد را قادر می‌سازد تا اشیا مورد استفاده خود را از راه دور و به کمک زیرساخت‌های اینترنتی مدیریت و کنترل کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.