×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شاخص بورس منفی ماند

در معاملات امروز بیش از پنج میلیارد و ۵۶۱ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۴ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با ۲ هزار و ۵۱۵ واحد کاهش به ۳۲۳ هزار و ۹۸۴ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) با یک هزار و ۵۷۸ واحد افت به ۲۰۳ هزار و ۲۹۸ واحد رسید.

شاخص بازار اول، هشت هزار و ۲۰ واحد و شاخص بازار دوم، هفت هزار و ۵۵۴ واحد کاهش داشت.

علاوه بر این در بین همه نمادها، توسعه معادن و فلزات (ومعادن) با ۳۱۵ واحد، پالایش نفت تهران (شتران) با ۲۵۵ واحد، پتروشیمی بوعلی سینا (بوعلی) با ۱۴۱ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۱۰۴ واحد، خدمات انفورماتیک (رانفور) با ۸۶ واحد و پتروشیمی پارس (پارس) با ۶۹ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با یک هزار و ۶۸۵ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۸۰۰ واحد، ایران خودرو (خودرو ) با ۵۲۸ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با ۵۱۶ واحد، پتروشیمی پردیس (شپدیس) با ۴۱۴ واحد و  پتروشیمی نوری (نوری) با ۳۴۴ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شدند.

برپایه این گزارش، امروز نماد ایران خودرو (خودرو)،‌ پالایش نفت تهران (شتران)، سایپا (خساپا)،‌ گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو (خگستر)، پالایش نفت بندرعباس (شبندر)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، بانک تجارت (وتجارت) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه یک میلیارد و ۷۸۲ میلیون برگه سهم به ارزش سه هزار و ۷۶۳ میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

امروز شاخص فرابورس بیش از چهار واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۷ هزار و ۳۷۳ واحد ثابت ماند.

نمادهای بیمه پاسارگاد (بپاس)، توسعه معادن و فلزات (تجلی)، توسعه سامانه نرم افزاری نگین (توسن)، تولید برق عسلویه مپنا (بمپنا)، صنایع مادیران (مادیرا)، فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال (قچار) و جنرال مکانیک (رنیک)‌ با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند.

همچنین پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، اعتباری ملل (وملل)، فرابورس ایران (فرابورس)، تولید نیروی برق دماوند (دماوند)، پلیمر آریا ساسول (آریا)، پتروشیمی تخت جمشید (شجم) و زغال سنگ پرورده طبس (کزغال) تاثیر منفی بر شاخص فرابورس داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.