×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شاهد دستاوردهای بزرگ پارس جنوبی در سال آینده خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در جریان سفر به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور در پالایشگاه‌های سایت یک و دو مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تبریک سال نو به کارکنان و متخصصان این مجتمع اظهار کرد: افق مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار روشن و عملکرد این مجموعه بزرگ پارسال در همه سطوح درخشان بود.

وی افزود: به لطف خدا نیروهای بسیار متخصص و خوبی از نظر کمّی و کیفی در این مجموعه فعال هستند و وزارت نفت به این نیروهای جوان و کارآمد افتخار می‌کند زیرا با همت و تلاش بی وقفه همین جوانان پارسال از فصول سرد سال بدون هیچ‌گونه مشکلی در تأمین گاز هموطنان عزیزمان عبور کردیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد: کارکنان و نیروهای بسیار پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی توانمندی‌های بسیار بالایی دارند و این یک نعمت بسیار بزرگ خدادادی است؛ شما عزیزان از سرمایه‌های عظیم این کشور هستید.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه بازدید از پالایشگاه‌های این مجتمع، تصریح کرد: از هرچه که سبب شود این مجموعه به سمت بالا هدایت شود حمایت خواهیم کرد و امیدواریم در سال نو شاهد دستاوردهای بسیار بزرگی در این مجتمع بزرگ گازی کشور باشیم.

معاون وزیر نفت در امور گاز بیان کرد: در سالی که گذشت، با وجود همه مشکلات و موانع موجود، عملکرد شرکت ملی گاز ایران در کل بخش‌ها و سطوح بسیار درخشان و شایسته قدردانی است و این مهم میسر نمی‌شد مگر با تلاش‌های بی‌وقفه شما همکاران ارجمند که در خط مقدم تولید قرار دارید.

وی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ با شعار «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» افزود: امیدواریم با تلاش و اقدام‌های نوآورانه و تکیه بر توان داخلی و حمایت از شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان، بتوانیم در این مسیر گام‌های مثبت و بزرگی برداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.