×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شاگردان یحیی با پیروزی به استقبال لیگ بیستم رفتند

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز لیگ بیستم از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که این دیدار با برتری سرخپوشان همراه بود.

سرخ‌پوشان امروز با ترکیب حامد لک، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سیامک‌ نعمتی، سید جلال حسینی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و مهدی عبدی مقابل تیم سیرجانی به میدان رفتند.
تیم گل‌گهر هم با ترکیب ترکیب علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، امین پورعلی، حسام پورهاشم، بهنام برزای، محسن کریمی، نوید عاشوری، محمد علیزاده، یونس شاکری، گادوین منشا و احمد زنده روح وارد بازی شد.
پیش از بازی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم گل گهر با یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس دیدار و خوش و بش کرد.

در دقیقه ۱۱ بازی پس از حمله سرخپوشان در نهایت مهدی عبدی پس از دو بار ضربه به دروازه گل گهر موفق شد دروازه علیرضا حقیقی سنگربان این تیم را باز کند تا پرسپولیس با یک گل از حریف سیرجانی خود جلو بیفتد.

دقیقه ۱۸ گادوین منشا مهاجم تیم گل‌گهر در یک حرکت انفرادی موفق شد با ضربه محکم دروازه پرسپولیس را باز کند تا بازی به تساوی یک -یک برسد.
نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در جریان این دیدار امیر قلعه‌نویی با سعید آقایی که در سپاهان شاگردش بود، درگیری جزئی پیدا کرد.
میلاد سرلک، علی شجاعی، مهدی شیری، محمد شریفی، سید احسان حسینی، سعید حسین پور و امید عالیشاه نیز در این نیمه جایگزین کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان، بشار رسن، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، حسین کنعانی زادگان در ترکیب شدند.
در دقیقه ۴۹ و روی حرکت انفرادی امید عالیشاه این بازیکن در موقعیت تک به تک با علیرضا حقیقی دروازه‌بان گل گهر قرار گرفت اما پاس صحیح این بازیکن به وحید امیری باعث شد تا این بازیکن با ضربه دقیق دروازه تیم گل گهر را برای دومین بار باز کند.
در دقیقه ۶۰ وحید امیری در یک حرکت انفرادی و با ضربه دقیق دروازه تیم گل گهر سیرجان را برای سومین بار باز کرد تا خودش را در این بازی دوگله کند.
در دقیقه ۶۵ منشا در یک حرکت زیرکانه موفق شد دروازه بدون دروازه‌بان پرسپولیس را با ضربه دقیق و از راه دور باز کند تا بازی با نتیجه ۳ بر ۲ ادامه پیدا کند.
این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از بیستمین دوره لیگ برتر را با برد پشت سر بگذارند.
ادموند بزیک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا و این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.